کد خبر: ۴۲۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۶:۰۶

توصیه حزب الله ایران به عراقی ها

آفتاب‌‌نیوز : در این بیانیه چنین وانمود شده که آنها در این حوادث نقش داشته اند. متن بیانیه شماره یک حزب الله به این شرح است:
حادثه تأسف بار انفجار مرقد مطهر دو امام معصوم، مظلوم و محبوب شیعیان در شهر مقدس سامرا را باید برگ دیگری از صفحات سراسر مظلومیت شعیه در طول تاریخ دانست.
این اقدام وقیح نماد روشنی از ترس و وحشت دشمنان کوردل، بی منطق و قسم خورده اسلام و مسلمانان به ویژه شیعیان است که چشم خود را بر هر نوع واقعیت و منطق و استدلال بسته و با این اقدام صفحه ننگین دیگری را در تاریخ ددمنشی خود ثبت کردند.
بی شک این رویداد تلخ،‌ مؤید استمرار وضعیت وخیم عراق در اشغال و لجام گسیختگی امنیتی در این کشور و در نهایت نتیجه پیامدهای اشغال این کشور توسط دولت های اشغالگر به خصوص دو دولت زورگوی جهانی یعنی آمریکا و انگلیس به شمار می رود.
از سوی دیگر باید اذعان داشت این واقعه تلخ – تعرض به حرم مطهر عسکریین علیهما السلام – شاخص دیگری از جریان مبارزه علنی با دین مبین اسلام است که موج جدید آن با انتشار تصاویر موهن بر ضد پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت ختمی مرتبت(ص) در مطبوعات غربی آغاز شد و با انفجار اخیر اماکن مقدس به اوج خود رسید.
ستاد مرکزی حزب الله ایران ضمن عرض تسلیت به محضر شریف بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و مسلمانان ارادتمند به ساحت مقدس معصومین (علیهم السلام) همه مسلمانان فهیم به ویژه شیعیان را به وحدت عملی و راهبردی در قبال تهدیدات جهانی دعوت نموده و از دولتمردان عراق می خواهد با تسریع در تشکیل دولت مردمی ضمن استقرار امنیت کامل، زمینه های خروج اشغالگران آمریکایی و انگلیسی را از کشورشان هر چه زودتر فراهم نموده تا انشاءالله جهان اسلام شاهد چنین حوادث دردناکی نباشد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین