کد خبر: ۴۲۲۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد:

تحویل پیکر 6 جان باخته حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تا کنون پیکر 6 شهید و جان باخته حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود قادی پاشا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر شهید آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید از جمله این 6 پیکری است که به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
وی با ابراز همدری با خانواده معظم شهدای آتش نشانی و جان باختگان این حادثه خاطر نشان کرد: تا کنون پیکر هیچکدام ازاین شهدا و جان باختگان شناسایی کامل نشده است .
وی ادامه داد: این پیکر ها تقریبا قابل شناسایی هستند ،اما برای اطمینان و احتیاط بیشتر از آنها و همین بستگانشان نمونه DNA گرفته شده است تا نمونه با تطبیق داده شود .

قادی پاشا گفت :با استقرار تیم سرولوژی این سازمان در ایستگاه میمنت آتش‌نشانی خیابان آزادی از خانواده آتش‌نشانان و همچنین از خانواده کسبه نمونه های DNA اخذ می شود.
وی از مکاتبات انجام شده با شهرداری تهران برای دریافت پرونده سلامت آتش‌نشانان خبر داد و گفت: پرونده سلامت کارکنان آتش‌نشانی در شهرداری موجود است و برای دسترسی به تصویر OPG دندان ها، اقدامات لازم در حال پیگیری است.

ساختمان 17 طبقه تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت بطور کامل تخریب شد و فرو ریخت. شمار مصدومان حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تاکنون به 194 نفر رسیده است. آوار برداری این ساختمان که از پنجشنبه گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین