کد خبر: ۴۲۲۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز اعلام کرد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با نام بردن از تعدادی فراورده های آرایشی و بهداشتی ضمن غیر مجاز شمرده آنها، از مردم خواست این محصولات را نخرند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو  رنگ مو   شکوهیه تابش نور با نام تجاری Light color و مشخصات  STARARACO.LTD  ، پودر لباسشویی ماتینا با نام تجاری Matina  و شامپو بدن ضد قارچ نوپریت (نوپری فانگ) با نام تجاری  Noprit   به دلیل جعل پروانه بهداشتی  غیر مجاز اعلام شدند.

همچنین در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه  تمامی محصولات پنه لوپه دارای مجوز های بهداشتی بوده و صرفا خط چشم این شرکت دارای عدم مطابقت با ضوابط بوده است  آمده است: دستمال توالت دوقلو سی بل  و  محصول تولید و بسته بندی حنا  با نام تجاری  حمیرا  به دلیل عدم دارا بودن مجوز های مورد نظر اداره کل نظارت بر فراورده های بهداشتی و آرایشی به عنوان محصولات غیر مجاز معرفی می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در پایان ضمن تشکر از کارشناسان حوزهPMS (کنترل سطح عرضه)  معاونتهای غذا و داروی دانشگاههای  سراسر کشور از مردم خواست در صورت مشاهده محصولات مذکور ضمن اجتناب از خرید آنها مراتب را به شماره تلفن 66405569 یا نزدیکترین معاونتهای غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین