کد خبر: ۴۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

افتخاری: برای حل مشکل فیفا شانس بالایی داریم

مدیرعامل استقلال می گوید:نامه فیفا درباره اجازه نداشتن جذب بازیکن جدید توسط استقلال به فدراسیون فوتبال ارسال شده و این درحالیست که این نامه از طرف فدراسیون به اطلاع باشگاه استقلال نرسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدرضا افتخاری درباره آخرین‌وضعیت پیگری پرونده باشگاه استقلال در فیفا گفت: جلسه امروز وزارت خارجه را لغو کردیم چرا که ترجیح دادیم این موضوع  از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری شود و وارد روال دولتی نشود. امروز نیز نامه ای از طرف تاج به فیفا ارسال شد و در این نامه خواستار مطالبات فوتبال ایران شد که بدلیل تحریم تاکنون انجام نشده است.تاج همچنین در این نامه خواستار تجدید نظر در رای صادر شده فیفا در قبال استقلال شد.

مدیر عامل استقلال افزود:وکلای ما هم پیگیر موضوع و امشب احتمالا جلسه ای درباره این موضوع برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نامه دوم دی ماه فیفا درباره شکایت شیحی و کسر امتیاز از استقلال جدی گرفته نشده است گفت: ما بعد از دریافت نامه اعلام کردیم آمادکی برای پرداخت جریمه را داریم اما بدلیل تحریم نمی توانیم از طریق سیستم بانکی این واریز را انجام دهیم. مجدداً آنها بانکی را در هامبورگ آلمان به ما معرفی کردند که ما باز هم اعلام کردیم از طریق سیستم بانکی نمی توانیم این کار را انجام دهیم که نهایتا شماره حساب وکیل این بازیکن را به ما دادند که ما هم از طریق صرافی پول را واریز کردیم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نامه فیفا دو بازیکن جدید جذب استقلال شده اند گفت:آن نامه فیفا به فدراسیون رسیده نه باشگاه و آن ها هم نامه را به ما ندادند.

ما دنبال حل مشکل هستیم و با مذاکراتی که انجام شده شانس زیادی برای حل این مشکل وجود دارد.

به گزارش ایسنا، افتخاری افزود: البته ما درباره جذب  آندو تیموریان  مشکلی نداریم چرا که یک بحث داخلی است. جذب جباروف همدبا توجه به اینکه فیفا قبول کرده پول را داده ایم و برای آن ها این‌موضوع مسجل شده که ما پول را پرداخت کرده ایم این مشکل حل می شود.ما اگر درخواست تجدید نظر نداده بودیم این بهانه دستشان میفتاد.در حال حاضر نیز کمیته ای در فیفا درخصوص پیگیری این موضوع تشکیل شده که در حال بررسی این موضوع هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین