کد خبر: ۴۲۲۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

حضور باران کوثری با «٩٦٣+» در روز شلوغ جشنواره فجر

نمایش «٩٦٣+» با بازی باران کوثری جمعه و شنبه در تماشاخانه موج نو روی صحنه می‌رود و همچنین 12 نمایش در بخش صحنه ای و هفت نمایش در بخش محیطی جشنواره فجر اجرا می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
نمایش «٩٦٣+» نوشته نرگس فرشى، كارگردانى محسن قرايى و بازى باران كوثرى، در بخش به‌علاوه فجر جشنواره فجر به روى صحنه مى‌رود.

این نمایش در حالی جمعه و شنبه هشتم و 9 بهمن ماه ساعت 20 در تماشاخانه موج نو و بخش به علاوه فجر به‌روی صحنه خواهد رفت که در هفته‌های اخیر به اجرای عموم خود پایان داده است.

نمایش‌هایی که در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرا دارند

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در نهمین روز برگزاری خود میزبان 12 نمایش در بخش صحنه‌ای و هفت نمایش در بخش محیطی است.

نمایش «در اعماق» در تالار وحدت به نویسندگی ماکسیم گورکی و کارگردانی دیوید دویشویلی کاری از گرجستان راس ساعت 19 اجرا می‌شود.

«آنجا» عنوان نمایشی است نوشته و کارجو استرامگرن به عنوان تنها نماینده نروژ در دو نوبت 17 و 21 در تالر اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

در تالار چهارسو تئاتر شهر نمایش «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی مشترک نادر برهانی مرند و فرهاد امینی و کار آزاده انصاری از تهران در دو اجرا در ساعت‌های 18:30 و 20:30 دارد.

در روز نهم جشنواره تالار سایه تئاتر شهر شاهد اجرای نمایش «افسانه ببر» نوشته داریو فو به کارگردانی هادی عامل است. این نمایش کاری از تهران است و در دو نوبت 17 و 20 اجرا دارد.

تالار قشقایی هم میزبان نمایش «یک» نوشته و کار لیزا وربلن کاری از هلند است که در دو سانس 17:30 و 19:30 به صحنه می‌رود.

نمایش «گلدونه خانم» به نویسندگی اسماعیل خلج و کارگردانی النا آهی در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود. این نمایش در دو نوبت 17 و 20 اجرا می‌شود.

در تالار هنر نیز نمایش«و هزار سال و یک روز» به نویسندگی و کارگردانی عباس کریمی کاری از بجنورد است که در دو نوبت 17 و 19 به روی صحنه می‌رود.

در تالار مولوی نمایش «گرگ و میش» به نویسندگی و کارگردانی کریستینا گالیبانی و ایلیالو گینبوهل کاری از سوئیس است که در سه نوبت 17 و 19 و 21 به صحنه می‌رود.

«چیدا» نام نمایشی است به نویسندگی مسعود شاکرمی و کارگردانی احسان ملکی از کوهدشت که در تالار حافظ اجرا دارد. این نمایش در دو سانس 18:30 و 20:30 به صحنه می‌رود.

تالار ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر نمایش «نگاهمان می‌کنند» به نویسندگی نغمه ثمینی و کار محمدرضا اصلی از تهران راس ساعت 17 و 20 است.

«بادکنک» نوشته و کاربوکیه شووگمن نام نمایشی است که از هلند در جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش در دو نوبت 17:30 و 21:30 در تالار استاد سمندریان خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

«سین گاف» نوشته کیمیا کاظمی و کار پوریا رحیمی سام نام نمایشی است که از تهران در جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش در دو نوبت 16 و 18 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر هفت نمایش در بخش محیطی اجرا می‌شوند.

«بازگشت» نوشته و کاری از داریوش نصیری از تهران است که در روز نهم جشنواره اجرا دارد. این نمایش نیز راس ساعت 16:30 در فضای باز تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«زیرزمین» نام نمایشی است به نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان در جشنواره اجرا دارد. این نمایش ساعت در محوطه تئاتر شهر 17 اجرا می‌شود.

«هرچی سنگه مال پای لنگه » نام نمایشی است به نویسندگی علی اکبر کنعانی طریق و کارگردانی مارال ایزد بخش که از بوشهر در جشنواره اجرا دارد. این نمایش ساعت 18 در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش «ازبس جان ندارد » نوشته محمود ناظری و کار امیر امینی از شهر لاهیجان در محوطه باز تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش راس ساعت 18:30 اجرا دارد.

نمایش «مستند پخش نشده میرزا » نوشته احمد صمیمی و هما پریسان کار احمد صمیمی ساعت 16 میهمان محوطه خانه هنرمندان است.

نمایش«صرفا جهت جریحه دار شدن احساسات» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی ساعت 11 در محوطه برج میلاد و 16:30 در محوطه خانه هنرمندان اجرا می شود.

در کنار این آثار، نمایش‌های دیگر نیز در مکان‌های دیگری اجرا دارند.

نمایش «وندینگ ماشین» نوشته حمید پاک نیا و آیدا حق نژاد و کاری از مهدی سفاری است که ساعت 18 الی 21 درطبقه ششم سینما چارسو اجرا دارد.

نمایش محیطی «پروانه» به نویسندگی و کارگردانی حسین توازنی زاده ساعت 14:30 و 16 در خیابان ایتالیا اجرا خواهد شد.

نمایش «کوری» به نویسندگی ژوزه ساراماگو و کارگردانی جرزی زون از لهستان ساعت 19 در محوطه تالار وحدت اجرا می‌شود.

سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.
خبر آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین