کد خبر: ۴۲۳۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

امدادرسانی به 500 خودرو گرفتار در برف در محورهای کرمانشاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به حدود 500 خودرو گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی و راه‌های استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
پیمان یاوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بارش سنگین برف در برخی از نقاط استان کرمانشاه، گفت: طی حدود 48 ساعت اخیر به حدود 500 دستگاه خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردیم که از این تعداد حدود 250 خودرو در محورهای شهرستان کرمانشاه بوده است.

وی ادامه داد: امدادرسانی به شیوه کمک برای خروج از برف، بستن زنجیر چرخ، توزیع مواد غذایی بین مردم و ... بوده است.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، در برخی محورها راه بسته بود و امکان تردد خودروها وجود نداشت و در این محورها امدادگرن هلال احمر نسبت به توزیع اقلام غذایی بین سرنشینان خودروهای گرفتار در برف اقدام کردند.

یاوری با بیان اینکه بیشترین موارد امدادرسانی در شهرستان کرمانشاه در مسیرهای بیستون به اسلام‌آبادغرب و همچنین هلشی بوده است، یادآوری کرد: در سایر نقاط استان خصوصا محورهای پاوه، جوانرود و دالاهو نیز حجم زیادی از امدادرسانی داشتیم.

وی از امدادرسانی در برخی از محورهای استان‌های لرستان و ایلام نیز یاد کرد و افزود: در محدوده اسلام‌آبادغرب به حمیل و لرستان و ایلام نیز کار امدادرسانی انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: دو مورد انتقال مادر باردار به مراکز درمانی را نیز در هلشی و اطراف دالاهو داشتیم که به دلیل شرایط جوی امکان استفاده از بالگرد وجود نداشت و با روش‌های دیگر اقدام کردیم.

یاوری همچنین از امدادرسانی به دو فرد گرفتار در برف در کوه‌های تاق‌بستان نیز خبر داد که سالم از برف نجات پیدا کردند.

وی در پایان با بیان اینکه آماده‌باش نیروهای هلال احمر در 15 پایگاه ثابت و هشت پایگاه موقت همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در هر پایگاه حدود 15 نفر نیرو آماده‌باش هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین