کد خبر: ۴۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۶:۲۹

صدای 4دختر دانش آموز در کانال آب ،خفه شد

آفتاب‌‌نیوز :

بسقوط خودروى سرويس مدرسه به داخل كانال آب در شرق اصفهان ، مرگ ۴ دانش آموز دختر را به همراه داشت .ظهر روز پنجشنبه ۴ اسفند ماه ، ۷ دانش آموز دختر راهنمایی، سوار بر خودروی پیکان که سمیه 21ساله راننده آن بود،شدند.در راه بازگشت به منزل ،راننده جوان فرمان پيكان را به سمت راست، جايى كه كانال آب «سنسور» واقع شده چرخاند.رهگذرانى كه در خيابان «جى» در حال حركت بودند، از شنيدن فريادهاى دلخراش دختر بچه ها ، توجه شان به سمت پيكان سبز رنگ جلب شد. خودرو بى هيچ مانعى مستقيم به طرف كانال آب حركت مى كرد بى آنكه از دست كسى كارى بر آيد تا این که پيكان با ۸ سرنشين خود به داخل كانال سقوط كرد و فريادها خاموش شد. 

راننده ۲۱ ساله پس از بازداشت در کلانتری خوراسگان مدعى شد؛ به هنگام بازگشت از مدرسه، یک جوان موتورسوار با پيچيدن به جلوى خودرو برای وی ایجاد مزاحمت کرده که به دلیل لغزنده بودن جاده و برای جلوگیری ازتصادف با موتورسوار به راست پيچيده , درنتیجه بر اثرخارج شدن کنترل خودرو،پیکان به کانال آب سقوط کرده است .

جوان موتورسوار با رد ادعاى دختر جوان گفت: او با سرعت زياد در حركت بود. ديدم به طرف من مى آيد براى فرار از تصادف به سمت ديگرى پيچيدم ولى او نتوانست خودرو را كنترل كند.

سمیه تا انجام تحقيقات تكميلى با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار پليس آگاهى قرار گرفته است.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین