کد خبر: ۴۲۳۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

بیشتر بازماندگان هولوکاست در آمریکا زیر خط فقر زندگی می‌کنند

در حالی‌که ۷۰ سال از پایان حادثه هولوکاست می‌گذرد، ۶۰ درصد از بازماندگان این حادثه و مقیم آمریکا زیر خطر فقر زندگی کرده و در تهیه مایحتاج اولیه خود مانند مراقبت‌های پزشکی، غذا دچار مشکل می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان، پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار بازمانده هولوکاست در آمریکا زندگی می‌کنند که براساس اعلام سازمان انسان دوستانه بلوکارد میزان درخواست‌ها برای کمک‌رسانی در سال ۲۰۱۶، ۲۰ درصد افزایش یافت.

براساس اعلام این سازمان که در سال ۱۹۳۴ در آلمان برای ارائه کمک‌های مالی به یهودیان تاسیس شده است بسیاری از این افراد زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

همچنین نزدیک به یک چهارم از بازماندگان هولوکاست در آمریکا ۸۵ ساله و یا مسن‌تر هستند که بسیاری از این افراد به هنگام ورود به آمریکا زبان انگلیسی نمی‌دانستند.

از سوی دیگر، پاپ فرانسیس در سالروز هولوکاست اظهار داشت: یادآوری قربانیان هولوکاست امری مهم است تا چنین فاجعه انسانی بار دیگر رخ ندهد.

وی در دیدار با هیئت کنگره یهودی اروپایی اظهار داشت که پدرش با یهودیان ارتباط داشت و از این رو او در فضایی بزرگ شده که با یهودیان روابط خوبی داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
سوالی دارم درموردمتهم بودن آقای احمدی نژادحداقل فقط برای برگزاری سمینارچندروزه هولوکاست که ایشان ازبیخ وبن منکربودحالاضررهای ناپنهان که باعث دعواوخشونت برعلیه ایران شدبه کنارفقط برای هزینه هاحداقل این هم محاکمه وجریمه شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین