کد خبر: ۴۲۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

مقام عراقی: درباره فرود هواپیمای آمریکایی در مناطق تحت اشغال داعش ساکت نخواهیم ماند

حسن سالم رییس جناح صادقون و عضو کمیسیون امنیتی پارلمان عراق تاکید کرد: در مورد فرود هواپیمای نظامی آمریکا در مناطق تحت اشغال داعش ساکت نخواهیم ماند.
آفتاب‌‌نیوز : سالم دوشنبه شب در گفت وگو با السومریة نیوز، گفت: این هواپیما نظامی آمریکایی حامل کمک های غذایی و تسلیحاتی برای گروه تروریستی داعش در منطقه الجزیره در نزدیکی روستای السلام بود و ماموریت داشت تا برخی از تروریست ها و سرکرده های داعش را از منطقه به نقطه دیگری ببرد.(در خبر از هواپیما یاد شده است، اما احتمال دارد بالگرد باشد)

وی افزود: کتائب حزب الله عراق به طور مستند نقض تمامیت ارضی عراق توسط آمریکا و همکاری آمریکایی ها با تروریست ها را ثبت و ضبط کرده و ما اجازه نخواهیم داد تا خون شهدایمان هدر برود.
از سوی دیگر ستار الغانم نماینده جناح بدر در پارلمان عراق نیز از فرود آمدن بالگرد شینوک آمریکایی در منطقه الجزیره در نزدیکی صلاح الدین خبر داد که در اختیار داعش قرار دارد.

آمریکا برای شعله ور نگه داشتن آتش جنگ در کشورهای عربی و اسلامی همواره از گروه تروریستی داعش حمایت می کند و در این راستا تاکنون هواپیماها و بالگردهای آمریکایی بارها از هوا برای تروریست ها محموله های غذایی و نظامی پرت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین