کد خبر: ۴۲۳۸۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

این موجود نخستین نیای بشر بود؟+تصاویر

از نظر تاریخی یافت این میکروفسیل در چین نشان می‌دهد که این موجود ممکن است نیای انسان در ۳۴۰ میلیون سال قبل بوده باشد. این موجود بر روی درخت زندگی می‌کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- نتیجه تحقیقات تازه علمی نشان می‌دهند که شاید Saccorhytus coronarius یک موجود دریایی کیسه‌مانند اولین نیای ما انسان‌ها بوده باشد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ از نظر تاریخی یافت این میکروفسیل در چین نشان می‌دهد که این موجود ممکن است نیای انسان در ۳۴۰ میلیون سال قبل بوده باشد. این موجود بر روی درخت زندگی می‌کرده است. 

این موجود نخستین نیای بشر بود؟+تصاویر

شبکه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی در این‌باره اشاره می‌کند که نام علمی این موجود توصیف‌کننده شکل بدن او و ظاهر چروکیده‌اش بوده است و این موجود میلی‌متری در اطراف گل و لای زندگی می‌کره است. نتایج تحقیقات تازه در این‌باره و مشخص‌شدن این‌که بستر اصلی این موجود در بین دانه‌های شن و ماسه بوده در مجله علمی نیچر منتشر شده است. البته نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد هر‌چند این فسیل بر روی زمین در خشکی پیدا شده اما نیم میلیارد سال پیش در سطوح کم عمق دریا زندگی می‌کرده است. 

این گونه متعلق به رده Deuterostomes یا دم دهان‌داران بوده است. این رده به سرعت به شاخه‌ای مخالف از جمله مهره‌داران تبدیل شدند که تکامل و به انسان تبدیل شدند و در سطح دریایی نیز جوجه‌تیغی‌های دریایی و ستاره‌های دریایی از آن به وجود آمدند. 

این موجود نخستین نیای بشر بود؟+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
1
2
این موجود دهانش دربهشت تحسین می شود

مثل عباسی نیست که هرچه بدون فکر از دهانش خارج شده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
3
این دهان درمقابل دهان های تحریک به حمله به کنسول و کنسرت خیلی زیباتر است
در عالم برزخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین