کد خبر: ۴۲۴۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

خـواستگار قـلابی دختران دم‌بخت را سرکیسه کرد

مهندس عمران؛ این تصوری بود که دختران دم بخت از مردی داشتند که قرار بود به خواستگاری آنها برود اما این مرد در حقیقت کلاهبرداری بود که به چیزی جز سرکیسه کردن طعمه هایش فکر نمی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : چندی قبل دختر جواني به دادسرا رفت و مدعي شد خواستگارش كلاهبردار از آب درآمده است. او در توضيح ماجرا گفت: چندماه پيش از طريق تلگرام با پسري آشنا شدم. اوايل فقط با هم چت ميكرديم اما مدتي كه گذشت اومرا به رستوراني دعوت كرد تا براي نخستين بار يكديگر را ملاقات كنيم. آن روز با ديدنش به او علاقه مند شدم.

به گزارش خبرجنوب، او ميگفت مهندس عمران است و در كار ساخت و ساز و برجسازي فعاليت دارد. من هم كاملا به او اعتماد كردم تا اينكه مدتي بعد از من خواستگاري كرد و من كه بيصبرانه منتظر شنيدن اين جمله بودم، به او جواب مثبت دادم.

وي گفت: يك هفته پس از آن او با اصرار من، از من خواستگاری کرد.او مدعی بود به من علاقه مند است من هم حرفهايش را باور كردم و قرار شد مدتی بعد مراسم عروسيمان را جشن بگيريم اما خبر نداشتم همه اينها نقشه براي كلاهبرداري است.

مدتی بعد به بهانه اینکه پول نیاز دارد از من پول گرفت. من هم با خيال راحت مبلغ 15 میلیون را به او دادم تا اينكه مدتي بعد يكباره ناپديد شد و ديگر جواب تلفن هايم را نداد. هرچند هيچ خبري از او نداشتم اما فكرش را نميكردم كه قصد فريبم را داشته باشد، اما وقتي چندين روز گذشت و خبري از او نشد فهميدم كه فريب يك كلاهبردار را خورده ام.
با اعلام اين شكايت، پرونده به دادسرا فرستاده و با دستور قاضي پرونده تحقيقات براي دستگيري خواستگار شياد آغاز شد. درحاليكه بررسي ها در اين خصوص ادامه داشت شكايت مشابه ديگري پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت كه نشان ميداد دختر دم بخت ديگري با همين شگرد در دام خواستگار قلابي گرفتار شده است.
با انجام چهره نگاري مشخص شد كه متهم سابقه دار است و مدتی قبل نیز با همين شگرد چند دختر دم بخت را فريب داده است. او كه تا سيكل بيشتر درس نخوانده، خود را مهندس جاميزد و با چرب زباني اعتماد طعمه هايش را جلب ميكرد.

جست و جو براي شناسايي او در پاتوقهايش ادامه داشت تا اينكه مدتي قبل مأموران موفق به دستگيري او شدند. متهم وقتي به دادسرا منتقل شد و پيش روي بازپرس پرونده قرار گرفت به كلاهبرداري ميليوني در نقش خواستگار اقرار كرد و گفت: با طعمه هايم از طريق تلگرام آشنا شدم و پس از آن به بهانه اينكه مهندس هستم اعتمادشان را جلب كردم. وقتي از آنها خواستگاري كردم چشم بسته قبول كردند و حتي مجبور شدم با اصرار يكي از طعمه هايم به خواستگاري اش بروم.
وي گفت: پولهاي طعمه هايم هم در حسابم بود و ميخواستم به خارج از كشور فرار كنم كه گير افتادم.

هم اكنون متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران قرار گرفته و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
فکر میکنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین