کد خبر: ۴۲۴۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی؛

جاده‌ها در این‌ استان‌ها برف و بارانی است

پلیس راهور نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای سراسر کشور را اعلام کرد که بر اساس آن در 10 استان بارش برف و در 2 استان نیز بارش باران گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، قزوین، البرز، ارتفاعات هراز، فیروزکوه، کندوان در استان مازندران و گردنه قلاجه در استان کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.

به گزارش پلیس راهور نیروی انتظامی، همچنین اکثر محورهای استان کرمان و مازندران و محور حاجی آباد - سیرجان در استان هرمزگان بارش باران اعلام شده است و در بیشتر محورهای استان زنجان و محور اسالم - خلخال و اردبیل - سراب در استان اردبیل یخ زدگی و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.

طبق اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی، محورهای محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های اردبیل و گیلان، محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور کرج - چالوس از بامداد 14بهمن تا اطلاع بعدی به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه به علت بارش شدید برف، محور سه راهی پونل در استان گیلان به دلیل ریزش کوه و محور هراز از ساعت 05:20 امروز(14بهمن) تا اطلاع بعدی به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

محور کرج - چالوس در استان های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ 20 اسفند 1395 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20 الی ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود بوده و در زمان انسداد، تردد از سایر محورهای شمالی انجام می شود.

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین