کد خبر: ۴۲۴۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

فیلمبرداری از خبرنگاران در نشست فیلم «ماه گرفتگی»

امشب در نشست خبری فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» که با موضوع حوادث بعد از انتخابات 88 ساخته شده، به کارگردانی مسعود اطیابی اتفاق عجیب و سوال برانگیزی افتاد. یک دوربین روی میز نقد، به سمت خبرنگاران قرار داشت و از آنها فیلمبرداری می‌کرد. چنین اتفاقی در هیچ کدام از نشست‌های رسانه‌ای دیگر رخ نداده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آی سینما نوشت: در نشست فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» دوربینی برای ضبط تصاویر و مکالمات روی میز نقد بود. قرار گرفتن دوربین روی میز در هیچ یک از نشست‌های رسانه‌ای دیگر اتفاق نیافتاده بود و همین مساله برای خبرنگاران سوال ایجاد کرد و باعث برهم ریختن نظم سالن کنفرانس شد.

یکی از خبرنگاران با تعجب نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در میان جنجال‌ها و همهمه‌ها خبرنگار دیگری توضیح داد که این دوربین برنامه 360 درجه است و نه تنها مکالمات و تصاویر خبرنگاران را ضبط می‌کند بلکه تصاویر عوامل فیلم هم گرفته می‌شود. بعد از پاسخ خبرنگار کامبیز دیرباز بازیگر اصلی فیلم لیوان خود را به روی دوربین برگرداند تا بتواند از ضبط تصاویر جلوگیری کند، اما بعد از چند ثانیه آن را از روی دوربین برداشت.

با توجه به پاسخ خبرنگار، نکته این است که لنز دوربین فقط به سمت خبرنگاران بود و هیچ چرخشی به سمت عوامل فیلم نداشت. «ماه گرفتگی» که امشب در سینمای رسانه اکران شد به حوادث سال 88 پرداخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
1
0
واقعا برای من جالب بود
خبرنگاری که‌ سطح اطلاعاتش از تکنولوژی اینقدر پایینه!!!
قابل توجه نویسنده خبر : دوست گرامی دوربین ۳۶۰ درجه از دو دوربین در دو سمت با زاویه ۱۸۰ درجه برخوردار است و نیازی به چرخش هم نیست . در واقع هر دو سمت همزمان فیلم برداری میشود و بیشترین کاربرد را در هدست های واقعیت مجازی دارد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین