کد خبر: ۴۲۴۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

پیروزی اتلتیکومادرید با درخشش تورس

اتلتیکومادرید با درخشش مهاجم اسپانیایی‌اش لگانس را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته بیست و یکم لالیگا برابر لگانس قرار گرفت و با دو گل مهمانش را شکست داد.

در ابتدای نیمه نخست فرناندو تورس فرصت خوبی را از دست داد. دو تیم در تلاش بودند به دروازه یکدیگر نفوذ کنند که در نهایت اتلتیکو موفق شد اما تورس با خطا بازیکن حریف در موحطه جریمه متوقف شد. داور ضربه پنالتی اعلام کرد اما آنتوان گریزمان نتوانست آن را تبدیل به گل کند. با این حال توپ برگشتی توسط تورس به گل تبدیل شد تا نخستین گل بازی در دقیقه 15 به ثمر برسد. پس از این گل حریف به دنبال گل مساوی بود و اتلتیکو بازی را کنترل می‌کرد. در نهایت این نیمه با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

اتلتیکو در نیمه دوم باز هم حمله کرد و تورس با پاس آنخل کورئا در موقعیت خوبی قرار گرفت. او گل دوم تیمش را در دقیقه 51 به ثمر رساند. پس از این گل  بازیکنان مهم قرمز و سفیدپوشان تعویض شدند تا خود را برای بازی حساس چهارشنبه برابر بارسلونا در کوپا دل ری آماده کنند. لگانس در این نیمه فرصت‌های خیلی خوبی داشت اما هیچ یک از خط دروازه اتلتیکو عبور نکرد. در نهایت بازی با گل‌های تورس با پیروزی میزبان به پایان رسید.
اتلتیکو با 39 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.
در آخرین بازی امشب والنسیا برابر ایبار قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین