کد خبر: ۴۲۵۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

انتقادات به پلاسکو، قالیباف را از انتخابات ریاست جمهوری حذف می‌کند؟

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در رابطه با حادثه پلاسکو انتقاداتی به آقای قالیباف مطرح شد اما این نمی‌تواند به معنای حذف ایشان به عنوان گزینه‌های کاندیداتوری ریاست جمهوری توسط اصولگرایان باشد و برای ما شرایط تفاوتی نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین سبحانی‌نیا درباره به گزینه‌های اصلی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت: اصولگرایان هنوز به گزینه مشخصی نرسیده‌اند اما آقای قالیباف همچنان یکی از گزینه‌های اصلی طیف اصولگرایی است و شرایط با چند ماه اخیر تفاوتی نکرده است.

وی ادامه داد: در رابطه با حادثه پلاسکو انتقاداتی به قالیباف مطرح شد اما این نمی‌تواند به معنای حذف ایشان به عنوان گزینه‌های کاندیداتوری ریاست جمهوری توسط اصولگرایان باشد و برای ما شرایط تفاوتی نکرده است.

این نماینده پیشین مجلس خاطر نشان کرد: قرار است در نشست اصلی که همه طیف‌ها اصولگرایی در آن حضور دارد بر سر یک گزینه از میان ۵ یا ۶ فرد توافق صورت گیرد که این نشست بنا بود تا پایان بهمن ماه برگزار شود ولی هنوز تاریخ قطعی آن مشخص نیست و ان‌شاء‌الله اصولگرایان در این نشست با توجه به اقبال و شرایطی که گزینه نهایی باید داشته باشد، به جمع بندی می‌رسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
یعنی آن قدر دچار قحط الرجال هستید که این فرد نامتناسب کاندیدایتان باشد؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین