کد خبر: ۴۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

اعتراض مریلا زارعی و پژمان بازغی به رفتار برخی خبرنگاران

نشست خبری فیلم «اسرافیل» با اعتراض تعدادی خبرنگار نسبت به صحبت‌های برخی هنرمندان همراه بود و این مسئله واکنش مریلا زارعی و پژمان بازغی را به همراه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
نشست خبری فیلم «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده باحضور کارگردان، مرتضی قیدی (مدیر فیلمبرداری)، مستانه مهاجر(تهیه‌کننده)، جهانگیر میرشکاری (صدابردار)، هایده صفی یاری (تدوینگر)، ارسلان امیری (فیلمنامه‌نویس) پژمان بازغی، مریلا زارعی، پوریا رحیمی‌سام (بازیگران) شامگاه دوشنبه در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای نشست خبرنگاری نسبت به برخورد برخی هنرمندان معترض شد که این اعتراض بی‌ارتباط به جلسه فیلم «اسرافیل» واکنش پژمان بازغی و مریلا زارعی را به همراه داشت. این دو بازیگر نسبت به این حرکت برخی خبرنگاران که وقت فیلم را به حواشی مربوط به خود اختصاص دادند اعتراض کردند و تصمیم به ترک جلسه داشتند که با اصرار محمود گبرلو منصرف شدند.

آیدا پناهنده هم در بخش دیگر نشست گفت: «خیلی متاسفم که خبرنگاران آزرده خاطر هستند، ولی برادر من، خواهر من چه کسی هست که آزرده خاطر نباشد ولی باید مدارا کرد.»

پژمان بازغی هم ادامه داد: «من خیلی دوست دارم درباره فیلم صحبت کنیم، من هم دیروز کارت نیاورده بودم و راهم ندادند، اما باید الان این را بگویم؟»

پناهنده درخصوص داستان فیلم و محتوای دو پاره آن، توضیح داد: «ما یک فیلم شاید سه پاره داشته باشیم و این نوع بیان قصه را در اشعار مولوی و داستان‌های هزار و یک شب هم داریم. این نوع روایت یک گونه سینمایی است که پلات‌های مختلفی دارد و یک داستان کلی همه این‌ها را به هم متصل می‌کند.»

این کارگردان درباره موفقیت فیلم اولش گفت: «من این شانس را داشتم که فیلم اولم در یک سطح کلان در دنیا اکران شد و من توانستم از نزدیک با مخاطبان ارتباط برقرار کنم و مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد دربین افراد آن جامعه هم دیده می شد.»

مستانه مهاجر هم در مورد تولید این کار، بیان کرد: «خیلی کار سختی برای من بود، زیرا که اولین فیلمی بود که به صورت مستقل تهیه کردم و خیلی خوشحالم که با دوستان حرفه ای کار کردم و امیدوارم که همکاری خوبی بوده باشد و نتیجه اش هم قابل قبول شما باشد.»

در ادامه پناهنده درباره ریتم کند فیلم گفت: «من به این می‌گویم ریتم آرام نه ریتم کند و ما برای شناخت کاراکترها و موضوع فیلم نیاز داشتیم که با این ریتم کار کنیم، این یکی از خصوصیات این فیلم است.»

مهاجر درخصوص حضور فیلم «اسرافیل» در جشنواره برلین توضیح داد: «هر نماینده فستیوالی فیلم‌ها را می‌بیند و انتخاب می‌کند، خبر حضور ما در این جشنواره از جانب خود ما نبوده است و یک شایعه بود. من مجبور شدم برای دوری از حواشی این خبر را تایید کنیم و سپس تصمیم گرفتیم که فیلم به جشنواره نرود، چون در بخش فروم یک بخش جانبی جشنواره است و ما فکر کردیم که صبر کنیم.»

مریلا زارعی هم درباره نقش متفاوت خود در فیلم گفت: «من اولین بار بود که فیلم را می‌دیدم و از لحاظ حسی برای اینکه خودم را پیدا کنم زمان می‌برد و الان نمی‌توانم نسبت به حضور خود صحبت کنم. درکل مجموع کار و عوامل را دوست داشتم و حال و احوال قصه برایم خیلی جدید و جالب بود. به تمامی عوامل تبریک و خسته نباشید می‌گویم و به عنوان یک مخاطب از فیلم راضی بودم.»

پوریا رحیمی سام هم در سخنانی گفت: «خیلی برای من تجربه خوبی بود که در کنار این بزرگان کار کردم و صفت خوبی را برای ما به یادگار گذاشتند که بزرگی بیشتر به رفتار است و خیلی سپاسگزارم که در کنارشان یاد گرفتم.»

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین