کد خبر: ۴۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

اوپل با این خودرو می خواهد جایزه سال خودروی اروپا را از آن خودکند+عکس

وپل در این خودرو ویژگی‌های جدید محصولات خود مانند نسل جدید چراغ‌های LED ماتریس، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، گرم‌کن شیشهٔ جلو، سیستم کمکی حفظ حرکت میان خطوط، نمایشگر سربالا و صندلی‌های منحصربه‌فرد پریمیوم را به کار برده است.
آفتاب‌‌نیوز : استیشن‌ها در کنار مینی‌ون‌ها در آمریکا در حال انقراض هستند و به جای آنها کراس‌اوورها خوش‌تراش و زیبا ظهور می‌کنند. اما استیشن‌ها هنوز زنده‌اند . از این رو شاهد ظهور مدل اینسگنیا تورر اوپل هستیم.

به گزارش عصر ایران به نقل از "اتوگاید"، در حالی که اخیرا از سدان گرند اسپورت اینسیگنیا اوپل رونمایی شده است، کارخانه سازنده قصد دارد با ارائه مدلی از استیشن این خودرو به نمایشگاه خودرویی ماه آینده ژنو برود. جنرال موتورز قصد دارد با ارائه این خودرو جایزه سال خودروی اروپا را از آن خود کند و به جایگاه خود در سال 2009 بازگردد.

اوپل با این خودرو به جایزه سال اروپا چشم دوخته است

در نگاه اول می‌توان ویژگی‌های طراحی مدل سدان را در این خودرو دید. با این حال سقف خودرو کشیده شده و ظاهرا فضای بزرگتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. محفظه بار در این خودرو حدود 1هزار و 640 لیتر است.

اوپل با این خودرو به جایزه سال اروپا چشم دوخته است

اینسیگنیا اسپورت جدید بزرگتر از اسلاف خود بوده و به واسطه استفاده از مواد جدید 200 کیلوگرم از آنها سبک‌ترند.

اوپل با این خودرو به جایزه سال اروپا چشم دوخته است

زیر این بدنهٔ زیبا، طیفی از آخرین فناوری‌ها بکار رفته است که هدف آن‌ها نه‌تنها ایمن‌تر کردن اینسیگنیا که راحت‌تر کردن آن نیز هست. اوپل در این خودرو ویژگی‌های جدید محصولات خود مانند نسل جدید چراغ‌های LED ماتریس، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، گرم‌کن شیشهٔ جلو، سیستم کمکی حفظ حرکت میان خطوط، نمایشگر سربالا و صندلی‌های منحصربه‌فرد پریمیوم را به کار برده است.

اوپل با این خودرو به جایزه سال اروپا چشم دوخته است

این خودرو با موتورهای توربوشارژ بنزینی و دیزلی ارائه خواهد شد و با یک جعبه دنده خودکار 8 سرعته هماهنگ می‌شود. هدف اصلی بازار این خودرو اروپا و چند کشور دیگر است. موتورهای 4 سیلندر و V6 این خودرو احتمالا خروجی برابر 308 اسب‌بخار خواهند داشت.

اوپل با این خودرو به جایزه سال اروپا چشم دوخته است
احتمالا بازارهای هدف این خودرو چین و برخی از کشورهای اروپایی خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین