کد خبر: ۴۲۵۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

بیشترین زندانی زن را کدام استان دارد؟

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هم‌اکنون استان فارس با 30 مددجو بیشترین تعداد زندانی زن را به خود اختصاص داده و گیلان با 23 زندانی و مازندران نیز با 19 محکوم در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز : سید اسدالله جولایی ضمن تقدیر از همیاری همیشگی خیرین در روند آزادی محکومان تحت حمایت این نهاد مردمی اظهار داشت: با عنایت به اهتمام و دغدغه دستگاه قضایی و کمک‌های خداپسندانه نیکوکاران در حال حاضر استان‌های چهارمحال و بختیای، ایلام و سیستان‌ و بلوچستان فاقد زندانی زن جرایم غیرعمد هستند و بسیاری از استان‌ها نیز مانند خراسان شمالی، کرمان و مرکزی تنها یک زندانی غیرعمد محبوس دارند.

به گزارش فارس، وی افزود: در مقابل علی‌رغم تلاش ستاد دیه در کاهش حداکثری بانوان زندانی واجد شرایط، هم‌اکنون استان فارس با 30 مددجو بیشترین تعداد زندانی را به خود اختصاص داده و گیلان با 23 زندانی و مازندران نیز با 19 محکوم در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور یادآور شد: تلاش در آزادی سالمندان بالای 75 سال، بیماران صعب العلاج و نسوان آبرومند و سرپرست خانواده همواره از الویت‌های اصلی این نهاد حمایتی بوده و هرجند برای استخلاص این دسته از محکومان ماه گذشته طرح‌های ویژه‌ای داشته‌ایم اما با استناد به حکم قضات دادگاه‌ها در حال حاضر تعداد این محبوسان به 180 نفر رسیده است.

جولایی گفت: در نوع محکومیت این دسته از زندانیان باید گفت قریب به 90 درصد زندانیان زن به سبب صدور چک بدون پشتوانه یا ضمانت بانکی به واسطه همین اوراق تجاری روانه زندان شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین