کد خبر: ۴۲۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

بازگشت 7500 واحد صنعتی به چرخه تولید در دولت یازدهم

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون هفت هزار و 500 واحد صنعتی با دریافت تسهیلات خروج از رکود به چرخه تولید و فعالیت بازگشته اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، محمدرضا فیاض روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه اصفهان افزود: بالغ بر 22 هزار واحد صنعتی موجود در کشور کوچک و متوسط هستند و امسال از مجموع 16 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده به صنایع ؛حدود 14 هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 33 طرح بزرگ و ملی در دست اجرا در سطح کشور ، 18 طرح افتتاح شده، هفت طرح در دهه فجر و باقی طرح ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از مجموع هفت هزار طرح نیمه کاره در کشور حدود پنج هزار طرح به مرحله راه اندازی رسیده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار گفت: کارهای خوبی در دولت یازدهم انجام شده است که مجموعه اقدامات و خدمات حکومت و دولت در دهه فجر باید ارائه شود.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اظهار کرد: امروز کمتر روستایی در کشور از آب، برق، گاز و تلفن بی بهره است و در استان اصفهان روستایی وجود ندارد که از این امکانات برخوردار نباشد.
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: دولت ها نباید اشتباهات دولت های قبلی را تکرار کنند.

وی پرداخت یارانه به همه افراد جامعه را بی تدبیری و اشتباه دولت قبل دانست و گفت : دولت اسلامی باید افراد فقیر و نیازمند را شناسایی کند و به آنها یارانه پرداخت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین