کد خبر: ۴۲۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

نامزدهای فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفتند

آیین تجلیل از نامزدهای سی و پنمین جشنواره فیلم فجر شامگاه 19 بهمن ماه با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خانه همایش برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در ابتدای مراسم، محمد حیدری دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر روی صحنه آمد و رامین حیدری‌فاروقی و مهدی باقری از اعضای هیات انتخاب نیز روی صحنه حاضر شدند و از نامزدهای بخش بهترین دستاورد فنی تقدیر کردند.

در این بخش سید وحید حسینی برای پژوهش فیلم «بزم رزم»، سید محمدرضا هاشمیان برای پژوهش «رئیس الوزراء»، همیلا موید برای تدوین «صفر تا سکو»، امین ابوالصدق برای صداگذاری «صفر تا سکو»، مرتضی پایه شناس برای تدوین «کویرس وطن کوچک من»، بهروز بادروج برای فیلمبرداری «آهستگی» حضور پیدا کردند.

سپس حبیب احمدزاده و سام کلانتری از اعضای هیات انتخاب بخش مستند روی صحنه حضور پیدا کردند و از نامزدهای بخش بهترین کارگردانی و بهترین فیلم تقدیر کردند.

آرش لاهوتی (آبی کم رنگ)،یاسر خیر (آهستگی)، حسام اسلامی (متهمین دایره بیستم)، سحر مصیبی (صفرتا سکو)،، محمد کارت (آوانتاژ) در بخش بهترین کارگردانی و حسام اسلامی (متهمین داره بیستم)، یاسر خاسب (آهستگی)، مهدی همایونفر (بزم رزم)، مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی (صفر تا سکو)، آبان عسگری و محمد کارت (آوانتاژ) در بخش بهترین فیلم مستند مورد تقدیر قرار گرفتند.


در ادامه مراسم رویا نونهالی از اعضای هیات داوران در کنار محمد حیدری روی صحنه حاضر شد و نامزدهای بهترین عکس که شامل امیرحسین شجاعی برای مجموعه عکس‌های فیلم «رگ خواب»، امید صالحی برای مجموعه عکس‌های فیلم «اسرافیل»، مریم تخت‌کشیان برای مجموعه عکس‌های فیلم «نگار»، احمدرضا شجاعی برای مجموعه عکس‌های فیلم «خفه‌گی» و سحاب زری‌باف برای مجموعه عکس‌های فیلم «ماجرای نیمروز» نامزد هستند، روی صحنه آمدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش بعدی نامزدهای بهترین چهره‌پردازی روی صحنه حاضر شدند، سودابه خسروی برای «اسرافیل»، عبدالله اسکندری برای «خوب، بد، جلف»، ایمان امیدواری برای «زیرسقف دودی»، مهرداد میرکیانی برای «یک روز بخصوص» و علی بهرامی‌فر برای «ایتالیا ایتالیا» در این بخش تقدیر شدند.

سپس محمدرضا تخت‌کشیان دیگر داور جشنواره فیلم فجر روی صحنه آمد و نامزدهای بخش بهترین جلوه‌های بصری یعنی محمد لطفعلی برای «آباجان»، مهدی قاسمی برای «ویلایی‌ها»، سینا قویدل برای «رگ خواب»، محمدرضا نجفی امامی برای «بیست و یک روز بعد» و کامران سحرخیز و امیر سحرخیز برای «پشت دیوار سکوت» روی صحنه حضور پیدا کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش بعدی نامزدهای بهترین جلوه‌های ویژه میدانی روی صحنه آمدند؛ آرش آقابیک برای فیلم‌های «خفه‌گی» و «رگ خواب»، حمید رسولیان برای «گشت 2 » و «چراغ های ناتمام»، ایمان کرمیان برای «ویلایی‌ها»، آرشا اقدسی برای «سارا و آیدا» و محسن روزبهانی برای «ماجرای نیمروز» در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

ایرج رامین‌فر عضو دیگر هیات انتخاب بود که در ادامه مراسم روی صحنه حضور پیدا کرد و نامزدهای بهترین طراحی لباس که شامل کامیاب امین عشایری برای «یک روز بخصوص»، کیوان مقدم برای «تابستان داغ»، محسن نصراللهی برای «بدون تاریخ، بدون امضاء»، بهزاد جعفری طادی برای «ماجرای نیمروز» می‌شدند، روی صحنه آمدند، در این بخش امیرحسین قدسی برای فیلم «نگار» نیز نامزد شده بود که در مراسم حضور نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین