کد خبر: ۴۲۵۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

آمریکا به 4 نفر ویزا داد/ کمانداران ایران به لاس‌وگاس نمی‌روند

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: به دلیل این که ویزای کمانداران برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان دیر صادر شد، امکان اعزام به این رقابت‌ها وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لغو سفر تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رده سنی جوانان و نوجوانان برای شرکت در جام جهانی داخل سالن در لاس وگاس آمریکا، اظهار کرد: برای شرکت در این رقابت‌ها ما باید طبق برنامه‌ریزی قبلی روز سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه که بلیت‌ها از قبل تهیه شده بود به آمریکا سفر می‌کردیم تا روز چهارشنبه عصر به آن‌جا می‌رسیدیم و پنج‌شنبه کمانداران تمرینات رسمی خود را آغاز می‌کردند تا برای مسابقات روز جمعه آماده می‌شدند؛ اما سه‌شنبه شب متوجه شدیم که سفارت آمریکا در ارمنستان تنها برای 4 ورزشکار و یک همراه ویزا صادر کرده که از نظر ما امکان سفر با چنین تیم ناقصی وجود ندارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او گفت‌: در اسامی اعلام شده از سوی سفارت آمریکا متاسفانه ویزایی برای مربی صادر نشده و اگر تیم می‌خواست با این شرایط و بدون حضور مربی در جام جهانی داخل سالن تیروکمان شرکت کند، مقدور نبود. ما یا باید تیم کاملی را راهی این رقابت‌ها می‌کردیم و یا اصلا از شرکت در این تورنمنت صرف نظر می‌کردیم.

شجاعی ادامه‌ داد: قرار بر این بود 16 نفر در قالب ورزشکار و مربی و سرپرست در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، اما شرایطی که برای ما اعلام کردند یک تیم ناقص و به صورت گزینشی بود.

وی در پایان افزود: به اعتقاد من با شرایط فعلی که زمان کافی برای اعزام تیم به آمریکا وجود ندارد در این تورنمنت حضور پیدا نکنیم بهتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
آره حالا كه خودش هم نيست حضورپيدانكنيم بهتراست اگه خودش بود :حال موقعيتي بدست آمده تادرميادين بين المللي نام ايران را پرآوازه كنيم و...قص عليهذاخلاصه داستان دنياست ديگه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین