کد خبر: ۴۲۵۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

بازی دشوار رئال مادرید برابر ناپولی

مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن درباره دوران حضور خود در ناپولی و بازی حساس این تیم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
ادینسون کاوانی که روزگاری در ناپولی مهاجم اول این تیم بود، اکنون در تیم فرانسوی پاری سن ژرمن بازی می‌کند و عملکرد خوبی نیز در این تیم داشته است. او درباره تیم سابق خود و اهداف و آینده فوتبالش صحبت‌های جالبی داشت.

کاوانی درباره حضور موثر خود در ناپولی گفت: زمانی که در ناپولی بود انگیزه خودم را از دست دادم. والتر ماتزاری (سرمربی وقت فیروزه‌ای‌ها) خیلی به من امیدواری می‌داد و همیشه سعی داشت توانایی های من را به رخم بکشد و باعث بهبود عملکردم شود. خیلی از ماتزاری تشکر می‌کنم که به من اعتماد به نفس می‌داد ولی زمان آن رسیده بود که این تیم را ترک کنم. به همین خاطر به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت دادم. درباره بازگشت به این تیم هم باید بگویم اکنون در فرانسه خیلی خوشحال هستم و هیچ مشکلی برای حضور در پاری سن ژرمن ندارم. نیازی هم نیست که به جدایی از این تیم فکر کنم. علاوه بر آن ناپولی اکنون خیلی قدرتمند است. فکر نکنم نیازی به من داشته باشد.

مهاجم اروگوئه ای ادامه داد: هنوز هم بازی‌های ناپولی را اگر وقت کنم حتما می‌بینم. خیلی از سبک بازی درایس مرتنس خوشم می‌آید. او خیلی خوب در تیم جا افتاده است. مهاجم بسیار بزرگ و قابلی است و امیدوارم به پیشرفت خود در این تیم ادامه بدهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از توتواسپورت، او درباره بازی ناپولی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: مطئن هستم جو سنگینی در انتظار رئال مادرید در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ناپل وجود خواهد داشت. بازی ناپولی و رئال مادرید بازی نزدیکی خواهد بود. رئال در هر دو دیدار اذیت خواهد شد.

ناپولی و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا با قرعه سختی روبرو شدند. تیم ایتالیایی باید برابر رئال مادرید به میدان برود و پاری سن ژرمن نیز باید برابر بارسلونا، دیگر تیم اسپانیایی بازی کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین