کد خبر: ۴۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
وزیر دفاع:‌ ساختگی و با هدف دشمن‌سازی ایران‌هراسی است

تکذیب ادعای آمریکایی‌ها درباره آزمایش موشکی جدید ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ادعای جدید آمریکای‌ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران ساختگی و با هدف دشمن سازی، جنگ روانی و ایران هراسی است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی این وزارتخانه، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان در واکنش به ادعای آمریکایی ها درباره آزمایش موشکی ایران اعلام کرد: این ادعا ساختگی و با هدف دشمن‌سازی و ایران‌هراسی است و ملت ایران پاسخ جنگ روانی، تبلیغاتی و تهدیدات آنان را در راهپیمایی 22بهمن خواهند داد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به استان گیلان سفر کرده است در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره موضع ایران در خصوص ادعای جدید مقامات و رسانه های آمریکایی مبنی بر آزمایش موشک دیگر از سوی ایران گفت: اولاً این ادعاها ساختگی است و چنین اتفاقی رخ نداده است، ثانیاً اگر چنین آزمایشی صورت گرفته بود به آنان هیچگونه ربطی ندارد و ثالثاً برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای عادی و آزمایش های موشکی آن جزو برنامه‌های از پیش طراحی شده است که برای حفظ آمادگی های دفاعی کشورمان صورت می گیرد.

وی افزود: این گونه ادعاهای ساختگی یک نوع دشمن سازی و ایران هراسی است که توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده و از طرفی تحریک و از طرفی دیگر دروغ‌پراکنی می‌کنند.

سردار دهقان تصریح کرد: ما به کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس منطقه توصیه می‌کنیم، فریب این جوسازی‌ها را نخورند زیرا جمهوری اسلامی ایران هیچگاه برای آنان تهدید نبوده و نخواهد بود و آمریکایی ها با هدف فروش تسلیحات خود این جنگ تبلیغاتی و روانی را به راه انداخته‌اند.

وزیر دفاع گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور میلیونی خود پاسخ قاطعی به جنگ روانی، تبلیغاتی و تهدیدات آنان خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که صبح امروز (پنجشنبه)به استان گیلان سفر کرده در آیین تکریم خادمین اولین کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان حضور یافت و سخنرانی کرد.

وی همچنین همگام با مردم همیشه در صحنه و شهید پرور خطه سرسبز گیلان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و در جمع راهپیمایان مردم رشت به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین