کد خبر: ۴۲۶۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

الجمهوریه: محافل سیاسی لبنان درانتظار مواضع جدید سید حسن نصرالله هستند

روزنامه لبنانی « الجمهوریه» روز شنبه نوشت که محافل سیاسی لبنان در انتظار اعلام مواضع جدید « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در خصوص تحولات داخلی لبنان به ویژه قانون انتخابات و همچنین تحولات منطقه و اوضاع سوریه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
الجمهوریه خاطرنشان کرد که انتظار می رود سید حسن نصرالله در سخنرانی قریب الوقوع خود به مناسبت هفتمین روز درگذشت شیخ «حسین حسن عبید» عضو شورای مرکزی حزب الله بر پرونده قانون انتخابات و برگزاری انتخابات پارلمانی متمرکز شود و بر نقش و اهمیت آن در تامین ثبات سیاسی و امنیتی لبنان و تامین منافع همه لبنانی ها تاکید کند.
این روزنامه لبنانی افزود: انتظار می رود که سید حسن نصرالله روز پنجشنبه آینده در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد شهادت سید عباس الموسوی ، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه از رهبران و فرماندهان برجسته حزب الله در باره پرونده های سوریه ، درگیری عربی – صهیونیستی و مقاومت اعلام موضع کند.
براساس گزارش ایرنا، « سعد حریری» رئیس حزب جریان المستقبل و نخست وزیر لبنان هم قرار است بین این دو سخنرانی دبیرکل حزب الله به مناسبت سالگرد ترور پدرش « رفیق حریری» نخست وزیر اسبق لبنان سخنرانی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین