کد خبر: ۴۲۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

کاوانی، لیونل مسی را پشت‌سر گذاشت

مهاجم اروگوئه ای پاری ‌سن‌ ژرمن با دو گلی که در دیدار برابر بوردو به ثمر رساند به بهترین گلزن فصل جاری قاره سبز تبدیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ‌به نقل از رویترز، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته بیست و پنجم لیگ فرانسه در خانه بوردو به میدان رفت و توانست با سه گل به پیروزی برسد. ستاره تیم سرشناس پاریسی در این دیدار، ادینسون کاوانی بود که توانست دو گل به ثمر برساند تا آمار خیره کننده او در فصل جاری ادامه داشته باشد.

مهاجم اروگوئه ای پاری ‌سن‌ ژرمن با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در رقابت‌های مختلف فصل جاری به عدد ۳۳ رساند و توانست لیونل مسی را که ۳۱ گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است را پشت‌سر بگذارد. بدین ترتیب کاوانی در صدر فهرست بهترین گلزنان قاره اروپا در فصل جاری قرار گرفت. کاوانی در فصل جاری لیگ فرانسه نیز در ۲۵ بازی توانسته ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

کاوانی با دو گلی که در دیدار برابر بوردو به ثمر رساند، تعداد گل های خود با پیراهن پاری سن ژرمن را به عدد ۱۱۳ رساند و با پشت‌سر گذاشتن پدرو پائولتا پرتغالی، عنوان دومین گلزن تاریخ پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ فرانسه را کسب کرد. این مهاجم اروگوئه‌ای با زلاتان ایبراهیموویچ که بهترین گلزن تاریخ PSG در لیگ فرانسه است، تنها ۴۳ گل فاصله دارد و به نظر می‌رسد می‌تواند به این رکورد هم برسد.

پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی برابر بوردو، تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به موناکو در رده دوم لیگ فرانسه قرار گرفت. البته موناکو هنوز در هفته بیست و پنجم به میدان نرفته است. شاگردان اونای امری خود را آماده دیدار حساس برابر بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین