کد خبر: ۴۲۶۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

هندی‌ها هیچگاه پروازی به ایران نداشته‌اند

مهر نوشت:معاون شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) باتکذیب خبرتوقف برنامه‌ پروازی ایرلاین های هندی به ایران به دنبال اعمال تحریم‌ از سوی آمریکا،گفت:ایرلاین های هندی هیچگاه به ایران برنامه پروازی نداشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

کوروش فتاحی افزود: ایرلاین های هندی تاکنون پروازی را به فرودگاه امام خمینی(ره) نداشته‌اند و خبر برخی رسانه ها مبنی بر توقف یا بازنگری در برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی هندی به ایران صحیح نیست.

فتاحی ادامه داد: البته شرکت های ایرانی به شهرهای مختلف هند پرواز دارند اما شرکت های هندی به فرودگاه امام خمینی(ره) پروازی نداشته اند.

گفتنی است، اکونومیک تایمز در خبری مدعی شده بود پس از مواضع سختگیرانه ترامپ علیه ایران و ۶ کشور اسلامی، ایرلاین های هندی برنامه پروازی به فرودگاههای ایران را متوقف کرده اند. این رسانه در خبر خود مدعی شده است: شرکتهای هواپیمایی هندی برنامه‌ جایگزینی را آماده کرده اند که این برنامه‌ها شامل پروازهای دهلی نو به مقصد شهر آلماتی و تاشکند یا دهلی نو به سمت بحرین است که این تصمیم هنوز  نهایی نشده است.

اما معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: تاکنون پروازی از سوی هند به فرودگاه  بین المللی امام خمینی(ره) انجام نشده و حمل و نقل مسافر از ایران به هند و بالعکس از طریق ایرلاین های ایرانی انجام می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین