کد خبر: ۴۲۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

تایید برخی جوانب پرونده رسوایی جنسی ترامپ در روسیه

مقام های اطلاعاتی آمریکا برخی جوانب به اصطلاح " پرونده" جنجالی رسوایی جنسی ترامپ در روسیه را تایید کردند؛ هرچند که گفته شده این جوانب ارتباط مستقیمی با دونالد ترامپ پیدا نمی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نوشته روزنامه ایندیپندنت ماه گذشته میلادی رسانه‌ها در باره محتوای یک به اصطلاح پرونده 35 صفحه‌ای تهیه شده از جانب یک مامور سابق اطلاعاتی انگلیس به نام کریستوفر استیل خبردادند که در آن یک سری ادعاهای تایید نشده درباره معاملات مالی و شخصی ترامپ در روسیه از جمله روابط او با یک سری روسپی‌ها در روسیه خبر دادند، اما او این ادعاها را تکذیب کرد شبکه (CNN) گزارش داد که مقامات اطلاعاتی آمریکا دونالد ترامپ و باراک اوباما، رئیس‌جمهور قبلی را در جریان جوانب این پرونده قرارا داده بودند.

شبکه (CNN) گزارش داده که مقامات اطلاعاتی آمریکا برخی جوانب این پرونده را که از  سوی استیل جمع‌آوری شده تایید کردند.

بر اساس این  گزارش، گفتگو با اتباع خارجی از جمله مواردی است که در این  گزارش مورد تایید قرار گرفته است، اما هیچ یک از این گفتگو ها ارتباطی با ترامپ یا اعضای تیم او نداشته‌اند. همچنین (CNN) گزارش داده که مقامات اطلاعاتی در مقام فعلی هیچ یک از ادعاهای جنچالی تر این پرونده را تایید تا تکذیب نکرده‌اند. با این حال شون اسپایسر سخنگوی کاخ سفید گفت: اخبار جعلی (CNN) همچنان مارا منزجر می کند.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پیشتر تهیه کنندگان این پرونده را بدتر از فاحشه توصیف کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین