کد خبر: ۴۲۶۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

آتش‌سوزی مرگبار خانه‌ای در خیابان مخبر

مردی میانسال در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،  در ساعت 11:34 امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 3 و 99 را به محل حادثه واقع در خیابان مخبر جنوبی اعزام کرد.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی رخ داده و کانون آن واحدی به مساحت تقریبی 70 مترمربع است که دود زیادی از آن طبقات بالایی را فراگرفته و شعله‌های آتش نیز در حال سرایت به واحدهای دیگر بود.

آتش‌نشانان نیز بلافاصله با استفاده از  نردبام دستی و لوله‌های آبرسانی خود را به طبقه دوم رسانده و موفق شدند که در مدت زمان کوتاهی شعله‌های آتش را مهار و کاملا اطفا کنند که در دقایق پایانی عملیات اطفای حریق با پیکر نیمه سوخته یک مرد میانسال مواجه شدند که پس از حضور عوامل اورژانس مشخص شد وی در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

حمیدرضا یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این خبر گفت:‌ نیروهای عملیاتی پس از مهار آتش سوزی و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی داده و به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی، علت وقوع این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین