کد خبر: ۴۲۶۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

انریکه: آسیب دیدگی الیکس ویدال تنها اتفاق تلخ بازی بود

سرمربی بارسلونا آسیب دیدگی مدافع اسپانیایی تیمش را تنها اتفاق تلخ بازی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب با شکست ۶ بر صفر آلاوس به طور موقت به صدر جدول رسید. در دقایق پایانی بازی الیکس ویدال به شدت از ناحیه مچ پا آسیب دید.

لوییس انریکه پس از بازی در این‌باره گفت: از ابتدا متوجه شدیم ضربه سختی خورده است. این یک بدشانسی برای بازیکن و تیم محسوب می‌شود. امیدواریم که دوران نقاهت را به خوبی پشت سر بگذارد. آسیب دیدگی‌اش شدید است، اما باید در انتظار تست‌های پزشکی بمانیم.

سرمربی بارسلونا درمورد بازی اظهار کرد: در ابتدا بازی با مشکل رو به رو بودیم در مقابل حریف شاداب بود. با این حال به خوبی توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. در نیمه دوم راحت‌تر بازی را دنبال کردیم. بازیکنان در خط حمله خیلی خوب عمل کردند. در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، تنها آسیب دیدگی ویدال به ما ضربه زد. دیدن آسیب دیدگی شدید یک بازیکن خوشایند نیست.

انریکه در پایان گفت: باید خیلی از مسائل را بررسی کنیم. توانستیم از دیوار آلاوس عبور کنیم. بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم از فضاها به خوبی بهره ببریم. زمانی که آلاوس روش بازی‌اش را تغییر داد، این فضاها ایجاد شد. بازی کاملی ارائه دادیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین