کد خبر: ۴۲۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

ترفند لیتوانی برای جذب توریست لو رفت! +عکس

لیتوانی برای جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری خود دست به دامن تصاویری شده بود که متعلق به این کشور نبودند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارس مهر، رییس بخش گردشگری لیتوانی پس از این که مجبور شد اعتراف کند برای حمایت از کشورهای بالتیک و جلب توریست مجبور شده تا تصاویری از کشورهای دیگر اروپایی را در تبلیغ‌های خود به کار برد، از سمتش برکنار شد.

 به گزارش  برگزاری فرانسه، این در حالی است که با استفاده از همین تصاویر تبلیغات گردشگری، این کشور به‌عنوان «واقعا زیبا» معرفی شده بود.
  ترفند لیتوانی برای جذب توریست

دپارتمان توریسم لیتوانی در روز جمعه تایید کرد از تصاویری برای تبلیغات کشور خود استفاده کرده‌است که متعلق به کشورهای فنلاند و اسلوواکی بوده‌اند.

با استفاده از این تصاویر کمپینی تبلیغی در فیس‌بوک با عنوان «واقعا زیبا» در حمایت از جاذبه‌های گردشگری این کشور به راه افتاده بود و هم زمان در توییتر نیز از ماه اکتبر تلاش‌هایی برای جلب توجه به صنعت گردشگری این کشور ایجاد شده بود.

با حمایت این کمپین که ۱۴۰ هزار یورو (۱۴۹ هزار دلار آمریکا) صرف راه‌اندازی‌اش شده بود، صدها تن در رسانه‌های اجتماعی جاذبه‌های گردشگری لیتوانی را دنبال کردند.

دپارتمان توریسم و آژانس‌های رسانه‌ای داخلی که این کمپین تبلیغاتی را برای جذب گردشگران به راه انداخته بودند از کار خود دفاع کردند و گفتند کشورهای دیگر در این زمینه به حد کافی موفقیت کسب کرده‌اند.

ماجرا پس از آن لو رفت که ساختمانی که متعلق به اتحادیه اروپا بود به عنوان دفاتر جدید دولت لیتوانی در این سایت معرفی شد.

لیتوانی برای سواحل دریای بالتیک و جنگل‌هایش که یک سوم این کشور را اشغال کرده، با اقبال گردشگران روبه رو است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین