کد خبر: ۴۲۶۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کلید خورد

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: با تصویب کمیسیون اقتصادی و موافقت اعضای این کمیسیون طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور کلید خورد و پس از تصویب نهایی در جلسه علنی مجلس هیأت تحقیق و تفحص انتخاب و کار خود را آغاز می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کارکرد مناطق آزاد به منظور توسعه اقتصاد و تسهیل صادرات و حمایت از تولید داخلی این مناطق با پیشنهاد دولت و موافقت مجلس ایجاد می‌شود اما در سال‌های اخیر این مناطق کارکرد اصلی خود را از دست داده اند و به قطب واردات و گردشگری تبدیل شدند.

وی گفت: با توجه به لایحه جدید دولت برای ایجاد مناطق آزاد اقتصادی و تجاری جدید، تحقیق و تفحص از نقش این مناطق و عملکرد آن‌ها در سالهای گذشته تاکنون مورد توجه است تا مشخص شود میزان تاثیرگذاری آن‌ها در رونق اقتصادی به چه میزان بوده است.

موسوی لارگانی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز علاوه بر بررسی طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد موضوع فرمول اخذ مالیات از طرح های پژوهشی به منظور حمایت از طرح های پژوهشی دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت اما در خصوص آن تصمیم گیری نشد و ادامه بررسی ها به جلسات بعدی موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین