کد خبر: ۴۲۶۶۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

اعلام برائت رسایی از اصولگرایی

حمید رسایی از اصولگرابودن خود اعلام برائت کرده است. او در توییتی با انتقاد از مواضع روحانی نوشت: «باهنر: در اصولگرابودن روحانی تردیدی نیست! همان‌طور که در اصولگرابودن باهنر تردیدی نیست! برای همین ما از اصولگرابودن اعلام برائت می‌کنیم».
آفتاب‌‌نیوز :
حمید رسایی عضو سابق جبهه پایداری و نماینده سابق مجلس است که مواضع به شدت تندی علیه دولت روحانی دارد. او برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی مجلس فعلی تأیید صلاحیت نشد. رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری، محمد اشرفی‌اصفهانی برای اولین‌بار خبر از حکم محرومیت پنج‌ساله رسایی از مشاغل دولتی داد و گفته بود سازمان بازرسی، پرونده تخلفات مالی او را در دورانی که مدیرکل ارشاد اسلامی قم بوده است، به هیئت تخلفات ارسال کرده است؛ اگرچه رسایی در جوابیه‌ای، این اعلام حکم را افترا دانست و از تحت پیگرد قراردادن محمد اشرفی‌اصفهانی خبر داد. 

به گفته رسایی، این پرونده یک بار در سال ۱۳۸۶ در دادگاه ویژه روحانیت بررسی و وی تبرئه شده ‌است و مطرح‌کردن مجدد آن، موضوعیتی ندارد. او بیش از همه به‌خاطر نطق‌های جنجالی‌اش در مجلس و همین‌طور هفته‌نامه ٩ دی که مدیرمسئولی‌اش را برعهده دارد و چندین‌بار توقیف و باز رفع توقیف شده است، مشهور است. 

به گزارش شرق، نطق تند او در مجلس علیه مهدی هاشمی و پدر مهدی هاشمی در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۹۱ باعث شد دادستان تهران در بیانیه‌ای علیه او اعلام جرم کند. ثبت‌نام حمید رسایی برای شرکت در جام جهانی برزیل در سال ۱۳۹۳ سؤال‌های زیادی را مبنی بر ضرورت این سفر و چگونگی تأمین هزینه‌های آن دامن زد که در نهایت اعلام شد آقای رسایی «به دلایل شخصی» از این سفر صرف‌نظر کرده و یک نماینده دیگر، حسین آذین، همراه با دو کارشناس عازم این سفر می‌شوند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
2
سلام
رسایی
چه بخوای وچه نخوای
نافت با اصولگرایان بریدنند
آش کشک خالته، بخوری پاته، نخوری پاته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
1
این اشرفی خودش محکوم شده که خخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
رسانی خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
آهان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین