کد خبر: ۴۲۶۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

ماجرای تخلف میلیاردی در خانه همسر یک عضو شورای شهر چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز : شهروند نوشت: ماجرای تغییر کاربری و تخلف خانه همسر محسن سرخو، عضو شورای شهر از روزهای پایانی امسال دریک خبرگزاری اصولگرا به جریان افتاده است؛ موضوعی که درجلسه جنجالی هفته گذشته شورا هم باعث درگیری میان پیرهادی، عضو هیأت‌رئیسه و محسن سرخو، رئیس کمیته حمل‌ونقل شورا شد.

کذب‌بودن ادعاها درباره ملك همسرم براي بازپرس محرز شده است. حالا سرخو مي‌گويد كه ماجراي تغيير كاربري اين خانه به‌ سال ٨٣ تا ٨٨ بر‌مي‌گردد كه قبل از ورود او به شورا بوده است: «هیچ دخل و تصرفی دراین موضوع نداشته‌ام. در آن زمان شهرداری به همه سازندگان مجوز بارگذاری ٦٠‌درصد سطح اشغال به اضافه ٢متر را صادر کرده، اما به همسر بنده و ملک مذکور اجازه سطح اشتغال ٥٦‌درصد را داده است، چون بخشی از ساخت تراکم را طلبکار بودند و تأمین پارکینگ نیز درطبقات منفی صورت‌گرفته طبقه همکف، مسکونی شد و حتی شهرداری درآن زمان ٥٠٣‌میلیون تومان جریمه نوشت که دقیقا سه روز بعد از تشکیل شورای شهر، قبض نهایی برای ما ارسال شد که نه‌تنها مبلغ کم نشد، بلکه مبلغ به ٥٢٠‌میلیون تومان افزایش یافت و این از برکات عضویت بنده در شوراست که نه‌تنها یک ریال مبلغ جریمه کم نشد، بلکه چندین‌ میلیون تومان هم اضافه شد.»

البته همسر اين عضو شورا به دليل افترا از آن خبرگزاري شكايتي را مطرح كرده است. رئيس كميته حمل‌ونقل هم مي‌گويد: «حکم دادگاه و حکم جلب که برعلیه مدیرعامل خبرگزاری صادر شد، متوجه می‌شوند که خبر کذبی در خبرگزاری‌شان درج شده است. جالب است بدانید که پرونده از مرحله بازپرسی عبور کرده و کذب‌بودن ادعاهای این خبرگزاری برای بازپرس هم محرز شده و پرونده را به دادگاه ارجاع داده‌اند و امیدواریم با عدالتی که در قوه‌قضائیه است، رأی نهایی صادر شود.»

به گفته سرخو، همواره این بگم بگم‌ها وجود داشته است: «منتظريم که درمورد همسران و نوامیس مردم از این موضوعات راه بیندازند.»

او درباره ملك تغيير كاربري داده شده، توضيح ديگري هم داشت: «دراين ملك با تغيير كاربري مدرسه نمونه اسلامی دایر کردند، اما چون ضررده بود، ٧٠‌درصد حقوق‌مان را درحساب مدرسه واریز می‌کردیم که حق‌التدریس‌ها را پرداخت کنند. انتظارم این بود که خبرگزاری مذکور درجلسات بازپرسی حداقل از همسرم که زنی متدین و انقلابی است، عذرخواهی کند و حتی همسر بنده هم عنوان کرد که به دنبال شکایت نیست و تنها با درج عذرخواهی و جوابیه، شکایت را پس می‌گیرد اما اين اتفاق هم نيفتاد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین