کد خبر: ۴۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

جاده شاهرود به گرگان مسدود شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان اظهار کرد: محور گرگان به شاهرود از سمت استان سمنان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
آفتاب‌‌نیوز : عادل مصدقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضخامت برف در این مسیر را 20 سانتی متر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این مسیر از گرگان به سمت روستاهای چهارباغ و شاهکوه سفلی باز است و افراد بومی با استفاده از زنجیر چرخ در این مسیر تردد می کنند.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای مواصلاتی کوهستانی و صعب العبور استان از جمله گردنه خوش ییلاق، درازنو، دهنه زرین گل و افرا تخته از صبح امروز بارش برف ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی  این مسیر ها باز است و تردد در آنها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مصدقی در حال حاضر 60 دستگاه انواع ماشین آلات برف روبی سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب بیش از 15 اکیپ راهداری در حال اجرای عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرهای کوهستانی استان هستند.

وی از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در طول راه ها نیز به توصیه های مامورین راهداری که در حال برف روبی و شن پاشی مسیرها هستند، توجه کنند.

مصدقی ادامه داد: در طول شب با توجه به یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده ها، رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد عبور از جاده های استان گلستان را دارند، جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها می توانند با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین