کد خبر: ۴۲۶۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

ترافیک سنگین آزادراه‌های البرز

رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه البرز با اشاره به لغزنده بودن جاده ها و راه های استان، گفت که هم اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج -قزوین سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز :
سروان علی بابا زاده شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این بارترافیکی در خط شمالی آزادراه تهران -کرج ازمحدوده خاتم تا پل فردیس و درآزادراه کرج -قزوین ازمحدوده پل فردیس تا مهرویلا سنگین است.

وی بااشاره به انسداد جاده کرج -چالوس به دلیل بارش برف و احتمال سقوط بهمن اضافه کرد: باتوجه به برودت هوا و یخبندان در تمام راه های استان البرز رانندگان ازسفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی گفت: درحال حاضر محور ماهدشت - اشتهارد به دلیل با فت جغرافیایی بوران به علت برودت سرما یخبندان شدید خواهد بود که می طلبد را نندگان باسرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بابازاده تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی در چنین شرایطی، سلامت سفر را برای خود و همراهان ، تضمین می کنند.

وی گفت: در شرایط برفی و یخبندان که عبور ایمن برای خودروها فراهم نباشد، شهروندان توصیه های پلیس راه را جدی بگیرند و به ادامه مسیر ، اصرار نکنند.

بابازاده یادآورشد که همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های استان البرز با توجه به برف الزامی است و درصورت همراه نداشتن ازادامه مسیر جلوگیری می شود. 

وی افزود: علاوه بر زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند. 

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

وی همچنین از رانندگان بویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین