کد خبر: ۴۲۶۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

ساعت کار ادارات پنج شهرستان و تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی اعلام کرد: در پی بارش برف سنگین و لغزنده بودن معابر شهری ساعت کار ادارات پنج شهرستان این استان در روز سه شنبه با تاخیر و برخی مدارس نیز تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید فرخی دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران این استان ساعت کار تمام ادارات، بانک ها، موسسات عمومی و دولتی شهرستان های اراک، فراهان، خنداب، شازند و کمیجان (به غیر از کارکنان نوبت کاری و شاغلان در بخش های عملیاتی دستگاه های خدمات رسان) از ساعت 9 صبح آغاز می شود.

وی بیان کرد: ساعات کلاس های صبح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان های اراک، فراهان؛ خنداب، شازند، کمیجان و بخش نوبران ساوه با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

فرخی افزود: براساس تصمیم این ستاد، تمام مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان های اراک ( نواحی 1و 2)، شازند، زرندیه، فراهان، سربند و نوبران در نوبت صبح فردا (سه شنبه) تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی ادامه داد: آغاز به کار تمام مدارس شهرستان کمیجان در روز سه شنبه 26 بهمن ماه جاری از ساعت 9 صبح است و مدارس روستایی خنداب تعطیل است.

فرخی گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان تفرش از ساعت 9:30 و مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی و مدارس ابتدایی شهری شهرستان خمین تعطیل و مدارس متوسطه نوبت اول با تاخیر از ساعت 9:30 آغاز می شود.

وی اظهار کرد: مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان آشتیان فردا ( سه شنبه) با تاخیر و از ساعت 9:30 دایر می شود و مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان ساوه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی افزود: تعطیلی و تاخیرهای اعلام شده برای مدارس تنها در نوبت صبح است.

بارش برف در استان مرکزی ادارات 6 شهرستان استان مرکزی و مدارس بیشتر شهرستان های این استان را در روز دوشنبه به تعطیلی کشاند.

بارش برف سنگین در استان مرکزی موجب قطعی برق، آب، شکستگی درختان و مشکلات زیاد در ترددهای شهری و بین شهری شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین