کد خبر: ۴۲۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

1 تا 15 اسفند زمان ثبت‌نام ارشد دانشگاه آزاد

اول تا 15 اسفندماه زمان ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی از اول اسفندماه آغاز می شود.

متقاضیان پذیرش در این آزمون از جمله متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‎نام باید در زمان اعلام شده به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی، 22 و 23 تیر 96 در دو نوبت صبح و عصر برگزار و نتایج نهایی، هشت مرداد 96 اعلام می‎شود.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام، رشته‌ها و دانشگاه‌های پذیرنده می توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند.

** آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی جدید ارتقای اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

انجام وظایف محوله براساس برنامه تنظیمی دانشگاه، ارائه گواهی شرکت در گارگاه‌ها و دوره‌های روش تحقیق، شرکت در دوره‌های توانمندسازی دانشگاهی، تسلط بر یک زبان خارجی به تناسب رشته مربوطه، توانایی کار با رایانه و کاربردهای آموزشی و پژوهشی و تایید صلاحیت اخلاقی، شئون استادی و رفتار حرفه‌ای از شرایط عمومی و موافقت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی، 10 سال سابقه عضویت در هیات علمی، کسب امتیاز ارتقا به استادیاری براساس ضوابط این آیین‌نامه، تعهد حداقل پنج سال خدمت در دانشگاه مربوطه پس از ارتقا به استادیاری و غیره از جمله شرایط برای ارتقای اعضای هیات علمی تعیین شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین