کد خبر: ۴۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

انتشار کتاب جدیدی از آیت‌الله هاشمی+تصویر

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین ماههای عمر شریف خویش، کتاب رمزهای عاشورا(درنگی بر فلسفه قیام امام حسین علیه‌السلام) را مطالعه و اصلاح نموده و برای انتشار در اختیار مؤلف کتاب آقای عبدالرزاق اهوازی قرار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین ماههای عمر شریف خویش، کتاب رمزهای عاشورا(درنگی بر فلسفه قیام امام حسین علیه‌السلام) را مطالعه و اصلاح نموده و برای انتشار در اختیار مؤلف کتاب آقای عبدالرزاق اهوازی قرار دادند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این کتاب که مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره امام حسین(ع)، نهضت عاشورا، مشخصات تاریخی و جغرافیایی کربلا، کاروان اسارت و زیارت اربعین است، در 10 فصل تهیه شده است.

انتشار کتاب «زمزمه‌های عاشورا» همزمان با اربعین رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

بوستان کتاب، این اثر را با تیراژ 2 هزار جلد به مناسبت اربعین رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتشر کرده است.

نکته ظریف این کتاب و همزمانی انتشار آن با اربعین رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نصیحت‌ها و توصیه‌های ایشان به مؤلف است که: «سعی کنید کارهای خود را برای رضای خدا انجام دهید که در این صورت، دیگر نه از تعریف و تمجید دیگران خشنود می‌شوید و نه از دشنام و بدگویی‌ آنها ناراحت می‌شوید، زیرا می‌دانید خدا ناظر بر اعمال بندگان است و اوست که محاسبه می‌کند و به کارهای خوب انسان ثواب می‌دهد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین