کد خبر: ۴۲۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

هیوندا اکسنت‌های 2018 شبیه النترا می شود +عکس

هیوندایی فیس‌لیفت شده نیز با فناوری‌های مانند مطابقت و اتصال به "اتو" اندروید یا "کارپلی" گوگل ارائه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : اکسنت‌های 2018 هیوندایی مورد بازطراحی قرار گرفتند تا با ظاهری جدید در نمایشگاه بین‌المللی تورنتوی کانادا بدرخشند.

به گزارش عصر ایران به نقل از "اتونیوز"، در روزهای گذشته هیوندایی در یک معرفی کوتاه تیزری از سدان ساب‌کامپکت بازطراحی شده خود را به عنوان پیش‌نمایشی از معرفی خودرو‌اش به نمایش گذاشت.

اکسنت‌های 2018 شبیه النترا می شود

آنچه که شما از سایه روشن تصاویر دریافت می‌کنید، تغییر جلو پنجره و چراغ‌های نمای جلو است که با ظاهر آخرین هیونداهای تولیدی شرکت مطابقت داشته و از همان زبان طراحی بهره می‌برد. با این وجود بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند خودروهای جدید تغییر چندانی نکرده‌اند و هیوندایی برای ایجاد برای ایجاد ساختاری لوکس روی این مدل کار کرده است.

اکسنت‌های 2018 شبیه النترا می شود

چراغ‌های عقب نیز بزرگ طراحی شده و تا نمای جانبی کشیده شده‌اند. قسمت‌های جلو و خطوط کناری شبیه هیوندایی النترای GT جدیدی است که هفته گذشته در نمایشگاه خودرویی شیگاکو به نمایش درآمد.

یک خودروی لوکس باید بتواند فناوری‌های زیادی را در خود بگنجاند. از این رو این هیوندایی فیس‌لیفت شده نیز با فناوری‌های مانند مطابقت و اتصال به "اتو" اندروید یا "کارپلی" گوگل ارائه خواهد شد. از طرفی بخش از کارایی‌های این خودرو با تلفن‌های همراه هوشمند قابل مدیریت هستند.

آخرین طراحی هیونداهای اکسنت به سال 2012 و پس از معرفی آن به نمایشگاه خودرویی 2011 نیویورک باز می‌گردد.

انتظار می‌رود موتوری 1.6 لیتری با قابلیت تولید 137 اسب‌بخار در زیر در کاپوت خودرو قرار گیرد. این خودروی محرک چرخ‌های جلو با یک سامانه انتقال قدرت خودکار یا اتوماتیک ارائه خواهد شد. البته شایعاتی نیز در خصوص استفاده از یک موتور 1.4 لیتری توربو 4 سیلندر در کنار یک سامانه انتقال قدرت دو کلاچه 7 سرعته نیز شنیده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین