کد خبر: ۴۲۷۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

میناوند: از بس صدر را نگاه کرده‌ام گردنم درد گرفت/با هر گل طارمی 5 سال جوان می‌شوم

پیشکسوت پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل سپاهان کری جالبی برای رقبا خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهرداد میناوند که برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به آزادی رفته بود، بعد از پیروزی تیم سابقش در جمع خبرنگاران ابتدا به فحاشی استقلالی‌ها در صفحه مجازی‌اش اشاره کرد و گفت: همه استقلالی‌ها اینطور نیستند اما برخی هر چه سزاوار خودشان بود در فضای مجازی به من گفتند.

وی افزود: امروز پرسپولیس در حالی به برتری رسید که توانسته بود خودش را بعد از داربی جمع‌وجور کند. من خودم بازیکن و مربی بوده‌ام و می‌دانم جمع و جور کردن تیم بعد از شکست در داربی به لحاظ روحی بسیار سخت است.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: سپاهان بعد از دریافت گل بازی را باز کرد و به گل هم رسید اما در حالی که هجومی بازی می‌کردند نتوانستند به گل برسند.

میناوند درباره ضربه پنالتی اول پرسپولیس که به سبک سوارس و مسی زده شد، گفت: این کار خیلی جرأت می‌خواهد. به علی کریمی که در کنارم نشسته بود گفتم فکر می‌کردم رضاییان چیپ بزند و طوری زد که گفتم خراب کرد اما به طارمی پاس داد و گل شد. خدا رو شکر امروز بازیکنان شادمان کردند. باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و خودمان را قهرمان ندانیم. هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و تا آخرین لحظه باید جنگید.

به گزارش ایسنا، وی افزود: گردنم درد گرفت چون آنقدر صدر را نگاه کرده‌ام به این روز افتادم. صدر دیگر بسته شده است و بهتر است از اتوبان دیگری بالا بیایند.

میناوند در پایان در واکنش به انتقاد از طارمی گفت: مخالف این هستم که طارمی نمی‌تواند گل بزند او امسال ۱۱ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدامش پنالتی نبوده است. به هر حال فراز و نشیب برای بهترین بازیکنان هم اتفاق می‌افتد اما با هر گلی که طارمی به ثمر می‌رساند ۵ سال جوان می‌شوم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین