کد خبر: ۴۲۷۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

آزادراه رشت - قزوین مسدود شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: آزادراه رشت - قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت کولاک شدید و بارش برف سنگین مسدود شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسین محمدپور جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در حال حاضر محور سراوان - فومن، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید بسته شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه، محور اسالم - خلخال در غرب استان که به علت کولاک بسته شده بود ، هم اکنون بازگشایی شده است.

به گفته سرهنگ محمدپور ، در حال حاضر از ورود اتوبوس ها به جاده بمنظور ایمنی آنها تا مساعد شدن وضعیت جوی برای تردد، جلوگیری می شود. 

محور پونل - خلخال از ابتدای آذرماه هرسال تا بهار بدلیل احتمال سقوط بهمن و ایمنی ترددکنندگان مسدود می‌شود. 

سرهنگ محمدپور ادامه داد: در حال حاضر تردد در محورهای استان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

وی از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری در شرایط نامساعد جوی پرهیز کنند و در صورت سفر، تجهیزات ایمنی لازم و زمستانی را همراه داشته باشند.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای مه آلود بودن هوا، بارش برف و باران و وزش باد (گاهی شدید/ خیلی شدید) و کولاک برف مهیاست. 

بتدریج از فردا (شنبه) این سامانه ناپایدار تضعیف شده و از سمت غرب استان کاهش ابر پیش بینی می شود و با صاف شدن آسمان، طی شنبه (بویژه شب) تا دوشنبه، وقوع یخبندان مورد انتظار است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین