کد خبر: ۴۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

آنژیوگرافی به ایلام می‌آید؟

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اختصاص و استقرار دستگاه آنژیوگرافی در مرکز این استان موافقت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، دکتر «علی دل‌پیشه» در هفتاد و دومین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت استان اظهار کرد: اختصاص این دستگاه از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است که به ‌عنوان هدیه به استان ایلام تقدیم خواهد شد و با اجرای طرح تحول نظام سلامت نه‌تنها در استان ایلام، بلکه در تمام کشور خدماتی بی‌نظیر به مردم ارائه‌شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: دستگاه آنژیوگرافی اختصاص ‌یافته به استان پس از تفکیک بخش زنان و انتقال بخش‌های مربوط به زنان و زایمان به بیمارستان آیت‌الله طالقانی، در سال آینده در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام استقرار خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با اختصاص این دستگاه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام، استان با دو دستگاه آنژیوگرافی در بخش دولتی به مردم خدمات‌رسانی خواهد کرد.

دل‌پیشه از سفر وزیر بهداشت به استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با سفر وزیر بهداشت به استان افتتاح‌های متعددی به ‌واسطه حضور ایشان در زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی خواهیم داشت.

وی به رایزنی‌های مکرر در سطح کشور برای پرداخت بدهی‌های بیمه‌ای به وزارت بهداشت اشاره و خاطرنشان کرد: اخیراً وزیر بهداشت رایزنی‌هایی با وزیر رفاه و همچنین رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشته‌اند که از نتایج ارزنده آن، پرداخت بخشی از این مطالبات بوده و در آینده نزدیک هم اخبار خوبی از این رایزنی‌ها در بخش پرداخت مطالبات در استان و کشور خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین