کد خبر: ۴۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

دادستان کل کشور: مرخصی مهدی هاشمی براساس ضوابط قانونی بود

دادستان کل کشور گفت: مرخصی مهدی هاشمی برای حضور در آیین در گذشت مرحوم آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی اقدامی مطابق با ضوابط قانونی از سوی دادستان تهران بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین محمد جعفر منتظری روز شنبه در حاشیه آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام به صورت قانونی انجام شده و هیچ عمل خلاف قانون صورت نگرفته است.

منتظری همچنین اظهار کرد :کسانی که در برهه ای از زمان نظم ملی را بر هم زدند می توانند با عذر خواهی از ملت ایران اسلامی به اقیانوس بیکران ملت بپیوندند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی با کسی قهر نبوده و نیست و کسانی که مدعی آشتی ملی هستند باید عملکرد خود را بررسی کرده و ببینند چه مشکلی پیش آمده که احساس می کنند ملت با آنها قهر هستند.

دادستان کل کشور بیان کرد: این افراد از خط اصلی ملت و نظام اسلامی خارج شده اند و باید به درگاه خداوند توبه و از مردم عذرخواهی کنند.

دادستان کل کشور در سفر یک روزه خود به استان مرکزی ضمن شرکت در نشست معارفه دادستان عمومی و انقلاب اراک در نشست شورای اداری استان مرکزی نیز سخنرانی می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین