کد خبر: ۴۲۸۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

بارش برف و طغیان رودخانه ها 26 مسیر را بست

مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: 26 محور برون شهری به دلیل بارش برف، کولاک و سیلابی شدن و طغیان رودخانه های مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محور شیراز - جهرم واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به علت نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین شیراز - سروستان - فسا - زاهدشهر - جهرم انجام می شود.

محور شیراز - فسا - جهرم واقع در استان فارس نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین شیراز - سروستان - فسا - زاهدشهر - جهرم امکان پذیر است.

محور بندرلنگه - بندر خمیر واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم دژگان انجام می شود.
بارش شدید برف و کولاک و نبود ایمنی کافی در محور تهم - چورزق واقع در استان زنجان و محور سیاهکل - دیلمان واقع در استان گیلان سبب شده تا این دو مسیر همچنان مسدود باشد.
محور دندی - تخت سلیمان واقع در استان زنجان، تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و کولاک و نبود ایمنی کافی و محور خواف - رشتخوار واقع در استان خراسان رضوی، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

همچنین محور بوشهر - دیر - بردخون واقع در استان بوشهر و محور شیراز - خرامه واقع در استان فارس، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین شیراز - داریون - رحمت آباد - کلبار - خرامه انجام می شود.
محور دبیران - سه راهی جهرم واقع در استان فارس و محور حاجی آباد - وکیل آباد واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور کازرون - فراشبند واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین کازرون - برازجان - اهرم - فراشبند عملی است.
محور رودبار - ایرانشهر واقع در جنوب استان کرمان و محور دلگان - زهکلوت واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) نیز تا اطلاع بعدی به علت طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
محور شیف - گناوه واقع در استان بوشهر نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استانهای تهران و البرز و محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور پونل - خلخال واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی و محور سروآباد - پاوه (محدوده گردنه تته) واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود هستند.
محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان و محور سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی به علت بارش بارف و نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور نیکشهر - چاهان - زرآباد واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) تا اطلاع بعدی، به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور بستک - خمیر، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بستک - چاه سرمه - بندرعباس انجام می شود.
محور فرعی رودبار - قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان و محور فرعی رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور سقز - مریوان، واقع در استان کردستان، تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.
با توجه به فصل سرما و افزایش بارش ها، هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راهها می توانند به وب‌ سایت www.141.ir مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تلفنی تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین