کد خبر: ۴۲۸۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶

توزیع ۵۰ تن موادغذایی بین سیل‌زدگان جهرمی

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه‌ی شهرستان جهرم گفت: بیش از ۵۰ تن آذوقه، پتو، چراغ خوراک‌پزی و دیگر اقلام مورد نیاز میان روستائیان و عشایر سیل‌زده توزیع شده ‌است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا صحرائیان در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه فارس، با بیان اینکه امدادرسانی هوایی به روستاهای خسارت‌دیده‌ شهرستان جهرم به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان‌پذیر نبود، گفت: از روزهای پیش و بلافاصله پس از مساعدشدن هوا، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه یک فروند بالگرد هلال‌احمر، کار امدادرسانی به مناطق صعب العبور را انجام می‌دهد، افزود: تا هر زمان که لازم باشد، کادر پروازی و امداد هوایی در جهرم برای کمک به مردم سیل‌زده در منطقه  خواهند ‌ماند.

صحرائیان با اشاره به اینکه تا کنون به ۲۰ منطقه سرکشی و امدادرسانی انجام شده است، اظهار کرد: بیش از ۱۰ سورتی پرواز به مناطق روستایی و عشایرنشین جهرم انجام شده است.

فرماندار ویژه‌ شهرستان جهرم درباره‌ وضعیت قطعی آب منطقه‌ حیدرآباد، ضمن تأکید بر پیگیری مستمر فرمانداری برای اتصال آب بلوار رهبری و حیدرآباد نیز گفت: حیدرآباد دوشاخه‌ی خط انتقال آب دارد که هرکدام سه هزار تومان دارد. سیل اخیر، خط انتقال آب سمت حیدراباد را کاملاً تخریب کرده است.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه عملیات وصل کردن آب منطقه از دو‌ روز پیش آغاز شده است، یادآور شد: یکی از این لوله‌ها، دیشب حدود ساعت ٩ به مدار وارد شده و دیگری تا اخر امشب به مدار برمی‌گردد.

فرماندار ویژه‌ جهرم گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، مدیرکل آبفای روستایی استان فارس ۲ روز  اخیر را برای رسیدگی به این موضوع در جهرم بوده و به طور مستقیم بر روند اجرای صحیح این پروژه نظارت دارد.

صحرائیان با بیان اینکه نیروهای اداره‌ آب به صورت شبانه‌روزی در حال کار روی شبکه‌ اتصال آبند و آب این منطقه تا شب وصل می‌شود، از صبوری مردم تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین