کد خبر: ۴۲۸۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

آزمون در میان 100 بازیکن خارجی برتر روسیه

در آستانه آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر روسیه سایت چمپیونات اقدام به معرفی 100 بازیکن برتر خارجی تاریخ این رقابت ها کرد که ملی پوش ایرانی روستوف نیز حضور دارد.
آفتاب‌‌نیوز :



به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلات طولانی مدت زمستانی دور برگشت لیگ برتر روسیه از یک هفته دیگر آغاز می شود تا تیم های حاضر تلاش خود برای رسیدن به عناوین قهرمانی و کسب سهیمه اروپایی را آغاز کنند.


در آستانه این رقابت ها سایت معتبر چمپیونات روسیه در اقدامی جالب به انتخاب 100 بازیکن خارجی برتر تاریخ رقابت ها پرداخت که در این انتخاب سردار آزمون مهاجم 22 ساله ایرانی باشگاه روستوف هم حضور داشت و جایگاه 56 این فهرست را به خود اختصاص داد.

 


در تحلیل انتخاب سردار توسط سایت چمپیونات آمده است: «32 بازی و 7 گل بین سال های 2012 تا 2015 برای روبین کازان و همچنین 57 بازی و 18 گل از سال 2015 تا به امروز باعث شده تا سردرا آزمون در سن 22 سالگی به یکی از بهترین و شایسته ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر روسیه تبدیل شود و او را نامزد حضور در باشگاه های معتبر اروپایی همچون لیورپول و دورتموند کند آن هم برای اولین بار در بین بازیکنان جوانی همچون سردار».


در ادامه این تحلیل سایت روس نوشت:«اولین بار قربان بردی اف بود که در سن 17 سالگی توانایی های شگرف آزمون را کشف کرد و زمینه حضورش در باشگاه روبین کازان را فراهم کرد. پس از چند فصل او به همراه این مربی به روستوف آمد و نشان داد ارتباط نزدیکی با استاد خود دارد. سردار در روسیه معمولا ارتباط خوبی با رسانه ها و مطبوعات ندارد و ترجیح می دهد بیشتر تمرکز خود را در زمین فوتبال بگذارد جایی که در همین فصل با دو گل به بایرن مونیخ و آتلتیکو مادرید توانست به قهرمان طرفداران روستوف تبدیل شود».

 


چمپیونات در پایان با بیان این که سردار آزمون در فهرست 100 بازیکن برتر تاریخ روسیه تا این لحظه جایگاه 56 را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد:« شک نداشته باشید که سردار با این روند در فوتبال حرفه ای و مدرن این روزها به دستاوردهای بزرگی خواهد رسید و یک روز او را با پیراهن باشگاهی مطرح و متمول در لیگ های معتبرتر از روسیه خواهیم دید».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین