کد خبر: ۴۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

کسب درآمد اینترنتی با سوءاستفاده از نام نیروی انتظامی

شخصی که به منظور کسب درآمد اینترنتی اقدام به ثبت دامنه جعلی نیروی انتظامی و سوءاستفاده از آن کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ کاکوان، رئیس پلیس فتا تهران اظهار کرد: طبق اطلاعیه واصله از سوی مرکز فناوری اطلاعات ناجا‌، شخص یا اشخاصی ناشناس با ثبت دامنه جعلی با نام نیروی انتظامی‌ اقدام به ارائه سرویس‌های پلیس راهور ناجا از جمله خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه کرده‌اند.این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به دادسرای جرائم رایانه‌ای ارسال و طبق اخذ دستورات قضائی‌، بررسی ثبت کننده وب سایت بدوا منجر به نتیجه نشد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در ادامه بیان کرد: با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی‌، متهم را شناسایی و دستگیر کردیم و پس از حضور در محل پلیس فتا و در تحقیقات از وی انگیزه خود را بالا بردن بازدید وب سایت خود و دزدی کلیک اینترنتی افراد مراجعه کننده به وب سایت و کسب درآمد از این طریق عنوان داشت‌، لذا متهم تحویل مراجع قضائی گردید.

سرهنگ کاکوان در پایان هشدار داد: سوء استفاده از علائم و نشانه‌ها جرم محسوب می‌شود و از شهروندان تقاضا دارم در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی آن را ثبت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین