کد خبر: ۴۲۹۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
رانیری:

هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم

سرمربی لسترسیتی با وجود شکست برابر سویا از عملکرد بازیکنانش و نتیجه به دست آمده راضی و خوشنود است.
آفتاب‌‌نیوز :
لسترسیتی را باید شگفتی‌ساز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دانست. این تیم که برای نخستین بار در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند و با نتیجه‌ای که برابر سویا به دست آورده این شانس را دارد تا به جمع ۸ تیم هم راه پیدا کند.

لسترسیتی که در خانه سویا به میدان رفته بود با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا در صورت پیروزی یک بر صفر در دیدار برگشت بتواند به دور بعد صعود کند.

کلودیو رانیری با وجود آنکه تیمش برابر سویا تن به شکست داد اما از نتیجه راضی است و امید زیادی برای صعود به دور بعد دارد.

سرمربی لسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: به خوبی می‌دانستیم که سویا تیم بسیار باکیفیتی شده است. آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و به پیروزی هم دست پیدا کردند اما باید بگویم که ما تسلیم نمی‌شویم و تا آخرین لحظات به تلاش خود ادامه می‌دهیم. من از نتیجه به دست آمده راضی هستم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، او ادامه داد: کاسپر اشمایکل شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و بارها با واکنش‌های خوبش دروازه ما را نجات داد. او یک ضربه پنالتی هم مهار کرد و با این نمایش خوب باعث شد تا  لسترسیتی نتیجه خوبی را به دست آورد. از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم و خوشحالم که با امید دیدار برگشت را آغاز خواهیم کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین