کد خبر: ۴۲۹۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

کونته: یک بار قهرمانی را هفته آخر از دست دادم و یک هفته نخوابیدم

سرمربی چلسی عنوان کرد در دوران فوتبالش یک بار قهرمانی را از دست داده و یک هفته نتوانسته بخوابد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از ساکرنت، چلسی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، امروز (شنبه) باید در هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر در خانه به مصاف سوانزی برود. آنها اکنون هشت امتیاز نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی منچسترسیتی بیشتر جمع آوری کردند. پیروزی در این دیدار یک قدم دیگر آبی‌های لندن را به قهرمانی نزدیک خواهد کرد.

آنتونیو کونته زمانی که در یوونتوس بازی می‌کرد، تیمش در هفته‌ پایانی قهرمانی در لیگ را از دست داد. او با وجود صدرنشین بودن تیمش اظهار کرد: زمانی که فوتبالیست بودم، چنین شرایطی را تجربه کردم. یک اتفاق تلخ و غیر قابل توصیف برای ما رخ داد و ما در هفته‌های پایانی، قهرمانی را از دست دادیم. آن سال با لاتزیو برای قهرمانی رقابت می‌کردیم. با هفت امتیاز فاصله در صدر جدول بودیم. آنها اما در ۶ هفته‌ پایانی توانستند امتیازات زیادی را کسب کنند. در بازی آخر فصل برابر پروجا شکست خوردیم. کاپیتان تیم بودم و به شدت این موضوع من را تحت تاثیر قرار داد. شوکه بودم که نزدیک به یک هفته‌ نخوابیدم. قهرمانی را بد موقع از دست دادیم اما خوشبختانه در سال‌های بعد، همه چیز را جبران کردیم.

چلسی تا پایان لیگ برتر باید ۱۳ بازی دیگر را انجام بدهد. کونته محاسبه کرده است که تیمش باید با ۱۰ برد و دو تساوی برسد تا قهرمانی خود را قطعی شده بداند. او در این زمینه هم گفت‌: تا وقتی به خودم بگوییم چلسی قهرمان لیگ شده، زمان زیادی باقی‌مانده است. ارزیابی کردم تیمم باید به ۱۰ برد و دو تساوی برسد تا قهرمانی ما قطعی شده باشد. باید ۳۲ امتیاز بگیریم. این ۳۲ امتیاز را گام به گام پیش خواهیم رفت که از بازی با سوانزی آن را آغاز می‌کنیم. در غیر این صورت هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد.

سرمربی چلسی نسبت به اخراج کلودیو رانیری از لسترسیتی واکنش نشان داد و گفت‌: در ایتالیا خیلی راحت به این موضوع عادت کردیم و مربیان زیادی اخراج می‌شوند. به همین خاطر قوی‌تر می‌شویم. با اخراج است که مربیان قوی می‌شوند. در انگلیس، این شرایط سخت‌تر است. رانیری یکی از بهترین‌ مربیان ایتالیایی است که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین