کد خبر: ۴۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کیانوش راد:

تخریب رییس جمهور در ایام انتخابات عادی است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه تحریف سخنان رییس جمهور خجالت آور است گفت : با نزدیک شدن به انتخابات وجود چنین تخریب هایی عادی است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد کیانوش راد در گفت وگو با ایسنا، درباره‌ی تحریف سخنان رییس جمهور درخوزستان اظهار کرد: تحریف سخنان هر فردی ولو دشمن  واستفاده از خواست مردم و سوار شدن بر احساسات پاک مردم و سوء استفاده از آن عملی زشت وغیرقابل قبول است.

وی افزود: رییس جمهور با سفر به خوزستان برای همدلی ، همدردی و همراهی با مردم تمام تلاش خود را داشت تا اصلاحاتی در تصمیمات اشتباه قبل که باعث خشکانده شدن تالاب هورالعظیم و توقف طرح های اجرایی در مقابل ریزگردها بوده است را انجام دهد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: تحریف سخنان رییس جمهور عملی بسیار ناشیانه و دور ازاخلاق حرفه  ای رسانه ی است. سرمایه هر رسانه بیش از عده و عُده سازمانی ، وجود اعتماد و باور مردمی است که اخبار آن رسانه را دنبال می کنند. در خصوص تحریف سخنان رییس جمهور باید گفت، بیان چنین سخنانی از فرد عادی هم بعید است چه رسد به رییس جمهوری که اسلام شناس ، حقوقدان و بالاترین شخصیت اجرایی کشور است. به هرحال با نزدیک شدن به انتخابات وجود چنین تخریب هایی عادی است، اما مردم باید با دقت و موشکافانه به صرف انعکاس یک خبر آلوده به تحریف آن را نپذیرند  و اعتبار رسانه را در وهله اول در نظر بگیرند.

کیانوش راد با بیان اینکه برخی رسانه های افراطی نشان داده اند برای دستیابی به اهداف خود، حاضرند هر تهمت ، بهتان و اکاذیبی را  نشر دهند، تصریح کرد: فاجعه وقتی بیشتر خود را نشان می دهد که برخی از روزنامه نگاران با استناد به برخی از متون دینی و با این استدلال که برای حذف مخالف میتوان ار تهمت و بهتانی استفاده کرد، رفتار خود را توجیه کرده ولباس شرعی بدان می پوشانند غافل از آنکه مردم هوشیارند و  با تفکیک میان سخنان، سره را از ناسره تشخیص می دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین